نوکیا1100اندرویدی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 681
نویسنده : بنیامین سلمانی

Nokia-N1100-concept_9

چند روز پیش بود که اطلاعاتی از یک گوشی نوکیا به بیرون درز کرد که قرار است بعد پایان ممنوعیت این شرکت برای تولید گوشی که پس از واگذاری امتیاز آن با مایکروسافت اعمال گردید ، تولید شود.اما چیزی که در اطلاعات منتشر شده از این تلفن هوشمند بسیار جالب به نظر می رسید نام آن بود که Nokia 1100 قرار داده شده بود.بله ظاهرا نوکیا قصد دارد تا گوشی نوستالژیک و دوست داشتنی نوکیا ۱۱۰۰ را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه کند.

Nokia-N1100-concept_10

گفته میشد این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۵ لالی‌پاپ و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای از نوع مدیاتک بهره می‌برد. این خبر به‌تنهایی کافی بود تا طرفداران نوکیا را به‌وجد بیاورد. اما این خبر سریعا از طرف مدیران نوکیا تکذیب شد؛ چون به ‌دلیل قرادادی که میان نوکیا و مایکروسافت منعقد شده، نوکیا به‌تنهایی مجاز به تولید گوشی تا سال ۲۰۱۶ نخواهد بود.

Nokia-N1100-concept_5

با این حال به‌تازگی یک طراح جوان به نام جرماین اسمیت که خود از طرفداران نوکیا است، طرح مفهومی جالبی از نوکیا ۱۱۰۰ اندرویدی طراحی کرده. طرح مفهومی به‌نمایش درآمده گوشی اندرویدی، به طرح‌های قدیمی نوکیا پایبند بوده و در طراحی بدنه ‌تلفیقی از فلز و پلاستیک با رنگ‌های تیره به‌همراه روشن استفاده شده است.

 

منبع:گجت نیوز





:: برچسب‌ها: نوکیا1100 , گوشی جدید نوکیا1100اندرویدی , عکس گوشی نوکیا , موبایل نوکیا , نوکیا اندرویدی , اسمارت فون نوکیا , اسمارت فون جدید نوکیا , عکس نوکیا اندرویدی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 264
بازدید ماه : 589
بازدید کل : 123134
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com