ارتقارزولوشن نمایشگرهای آیفون6اس و6اس پلاس(بازار شایعات این هفته)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 13 خرداد 1394
بازدید : 320
نویسنده : بنیامین سلمانی

این رفتار کمپانی یاد شده را به وضوح می توانید در تصمیماتی که در رابطه با نمایشگر آیفون هایش اتخاذ نموده مشاهده کنید، در روزگاری که بسیاری از برندهای تولید کننده ی محصولات اندرویدی به سمت نمایشگرهای ۵ اینچی و حتی بزرگتر از آن رفته بودند، ساکنین کوپرتینو در مقابل این امر مقاومت می کردند تا اینکه رفته رفته چنین موبایلی هایی در بازار مورد استقبال واقع شدند و اپل نیز عاقبت پذیرفت که آیفون ۶ پلاس را تولید نماید.

اکنون نیز شنیده می شود که شاید برند اول جهان به این نتیجه رسیده باشد که باید در مورد رزولوشن صفحه نمایش اسمارت فون هایش تجدید نظر کند.

 طبق شایعات انتشار یافته از زنجیره ی تولید اپل، یک منبع شناخته شده ی چینی ذکر نموده که احتمال می رود کمپانی مذکور در آیفون ۶ اس نمایشگری تمام HD و با رزولوشن ۱۰۸۰P به کار گیرد و نسخه ی بزرگتر آن نیز دارای صفحه نمایشی با کیفیت ۲K باشد.

به تازگی در شایعه ای دیگر گفته شده بود اپل ۱.۷ میلیارد دلار در یکی از بزرگترین تولید کنندگان نمایشگرهای تلفن های هوشمند موسوم به JDI سرمایه گذاری کرده، تا کارخانجاتی جدید برای ساخت صفحه نمایش های آیفون احداث گردد و حالا بر حسب این شایعه جدید می توان علت اخبار پیشین را درک نمود، زیرا ظاهرا اهالی کوپرتینو نیازمند پانل های نمایشگری متفاوت و با کیفیت تر هستند.

همچنین منابعی که در مورد صفحه نمایش های آیفون و رزولوشن آنها اطلاع رسانی کرده اند، تائید نموده اند موبایل های بعدی اپل از سنسورهای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سونی با تکنولوژی RGBW و کارایی بسیار خوب در نور کم بهره خواهند برد.

در صورتیکه مجموع شایعات ذکر شده در بالا صحت داشته باشند به یقین نسل بعدی تلفن های هوشمند غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو بسیار بیشتر از آنچه که انتظارش می رفته ارتقا یافته است. هر چند که هنوز باید منتظر بمانیم تا مشخص شود کدامیک از این موارد به حقیقت خواهند پیوست.

 

 



:: برچسب‌ها: آیفون6اس , آیفون6اس پلاس , آی او اس , آیفون , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 278
بازدید دیروز : 1168
بازدید هفته : 1456
بازدید ماه : 1446
بازدید کل : 124742
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com