عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 آبان 1394
بازدید : 1127
نویسنده : بنیامین سلمانی

 الانترا پرفروش‌ترین مدل تولیدی هیوندای است و از این لحاظ جایگاه مهمی در بین محصولات تولیدی این شرکت دارد. به همین دلیل طراحان هیوندای دقت زیادی در توسعه‌ی نسل جدید این خودرو کرده‌اند. دماغه‌ی الانترا اکنون حالت کشیده‌تری به خود گرفته در جلوی خودرو به جلو پنجره شش‌وجهی معروف محصولات هیوندای رسیده است. چراغ‌های مه شکن ال‌ای‌دی نیز به صورت عمودی در طرفین سپر قرار گرفته است. چراغ‌های جلو و عقب نیز از فرم منحنی خود در نسل قبل فاصله گرفته‌اند و به طراحی شکسته همانند سوناتا نزدیک‌تر شده است. هیوندای با استفاده از خطوط روی سپر و عرض خودرو سعی کرده است تا ابهت بیشتری به الانترا ببخشد و افزایش طول ,عرض خودرو به میزان ۲ سانتی‌متر نیز در همین جهت بوده است؛ فاصله‌ی محور‌های جلو وعقب تغییری نداشته و همان ۲۷۰ سانتی‌متر باقی مانده است.

هیوندای الانترا ۲۰۱۷



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: هیوندا , النترا , الانترا ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 3738
نویسنده : بنیامین سلمانی

سورنتو ( Sorento ) یکی از خودروهای موفق کمپانی کیاموتورز و سومین خودروی پرفروش این شرکت است که به عقیده مسئولین کیا، ستون اصلی این کمپانی به حساب می‌آید.اکنون کیا ( Kia ) مدل ۲۰۱۶ از شاسی بلند پرطرفدار سورنتو را با تغییراتی قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود عرضه کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت.

۲۰۱۶-kia-sorento-sxl-through-snow



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: کیا سورنتو , خودرو , ماشین , سورنتو , سورنتو2016 , امکانات سورنتو2016 , امکانات کیاسورنتو2016 ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 527
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی جگوار، درحال‌توسعه خودرویی است که بتواند فکر شما را بخواند.هدف خودروساز انگلیسی، کاهش حوادث ناشی از رانندگی است که براثر عدم تمرکز و پریشان‌حالی به وجود می‌آید. پروژه «حس ششم» متعلق به «جگوار لند روور» از فناوری‌های روز دنیا، پزشکی و علوم فضایی کمک می‌گیرد تا با مانیتور کردن ضربان قلب راننده و تنفس وی، تشخیص عدم تمرکز یا تمرکز را بدهد و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک حین رانندگی، دستورات تعریف‌شده ایمنی را به اجرا دربیاورد.



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خودرووجگوار , حس ششم , ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 904
نویسنده : بنیامین سلمانی

رضوانی موتورز نام یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تولید خودروهای سوپر اسپرت خاص و گرانقیمت است.کمپانی رضوانی موتورز توسط آقای فردیس رضوانی ( ایرانی الاصل ) تاسیس شده و هم اکنون در حال کار بر روی جدیدترین سوپر اسپرت خود با نام رضوانی بیست ( Rezvani Beast ) است.

۲۲



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خودوری رضوانی بیست , سوپراسپرت رضوانی بیست , خودروی اسپرت , خودرو ,
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 610
نویسنده : بنیامین سلمانی

دولت ایتالیا که چند هفته پیش ساخت یک خودروی شاسی‌بلند بر اساس خودروی کانسپت اوروس را به لامبورگینی پیشنهاد داده بود بعد از توافق متیو رنزی نخست‌وزیر ایتالیا و لامبورگینی بر سر معافیت‌های مالیاتی حالا این خودروساز ایتالیایی، مونتاژ اوروس در خط تولید سنت آگاتا را تأیید کرد.

Lamborghini Urus



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: لامبورگینی , لامبورگینی اوروس , شاسی بلند ,
تاریخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394
بازدید : 500
نویسنده : بنیامین سلمانی

هرچه به کنفرانس I/O گوگل نزدیک می شویم ، اخبار مربوط به این رویداد بیشتر و بیشتر می شود.گوگل در این رویداد از پیشرفت های سیستم عامل درون خودرویی خود موسوم به اندروید آتو ( Android Auto ) خواهد گفت.همچنین گفته شده اولین خودرویی که این سیستم عامل بر روی آن نصب می گردد هیوندای سوناتا ۲۰۱۵ است.

Android-Auto-sonata



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: سوناتا2015 , کنفرانس توسعه دهندگان گوگل , اندروید اتو ,
تاریخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394
بازدید : 581
نویسنده : بنیامین سلمانی

خودروی افسانه ای بوگاتی ویرون با رکورد حداکثر سرعت ۴۰۷/۱۶ کیلومتر بر ساعت بدون شک یکی از به یاد ماندنی ترین خودرو های سوپر اسپرت تاریخ خواهد بود که به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین خودروهای ساخته شده در کلاس خود به حساب می آید.حالا صحبت از جانشین این خودروی مسحور کننده با نام بوگاتی چیرون ( Bugatti Chiron ) شده است.

bugatti-chiron



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: بوگاتی , بوگاتی چیرون , خودروی جدید بوگاتی ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 1188
نویسنده : بنیامین سلمانی

وقتی صحبت از سدان سوپرلوکس می‌شود مرسدس بنز مایباخ S600 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این خودرو با فاصلهٔ زیاد دو محور و پیشرانه 12 سیلندر کلاس S متمایزترین سواری لوکس است که می‌توان آن را زمزمهٔ سکوت دانست. قبل از این که حتی متوجه شوید شما را به 130 کیلومتر بر ساعت می‌رساند و با این سرعت در این خودرو کاملاً احساس امنیت می‌کنید. کنترل بدنهٔ شگفت‌انگیز و جادویی این خودرو ضربه‌های وارد بر آن را در دست‌اندازهای جاده به‌شدت کاهش می‌دهد. اما مرسدس بنز چشم خود را به آینده گشوده است تا خودروی مطالعاتی و مفهومی F 015 را خلق کند. ماشینی که با آن، حس رانندگی در آینده در پایگاه دریایی خلیج سان‌فرانسیسکو به ما القا شد.

 مرسدس F015 آینده خودروها



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: مرسدس بنز , خودروی جدید بنز , ماشین جدید بنز ,
تاریخ : شنبه 22 فروردين 1394
بازدید : 594
نویسنده : بنیامین سلمانی

 پورشه (Porsche) نسخه S مدل پانامرای خود را برای سال ۲۰۱۵ میلادی دستخوش تغییراتی کرده که به نظر می‌رسد درمجموع باعث بهبود و دوست‌داشتنی‌تر شدن آن نسبت به سال‌های قبل شده است.پورشه پانامرا با شماره مدل ۹۷۰ (Porsche Panamera) یک خودروی سدان لوکس چهارسرنشین با مشخصه‌های یک خودروی کوپه و عقب هاچ‌بک است.

1-(7)



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: پورشه , porsche ,
تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394
بازدید : 605
نویسنده : بنیامین سلمانی

نمایشگاه خودروی نیویورک یکی از معتبرترین رویدادهای سالیانه این صنعت است که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا همچون دیگر نمایشگاه‌های آمریکا مانند شیکاگو روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. نمایشگاه سال جاری از تاریخ 14 تا 23 فروردین در حال برگزاری است.

2015 New York auto Show



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خودرو , نمایشگاه خودرو ,
تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394
بازدید : 655
نویسنده : بنیامین سلمانی

 درروز 1 آوریل یعنی 12 فروردین، کمپانی تلاشگر کیا که این روزها به‌شدت در تکاپو برای دست‌وپا کردن اصالت و اسم‌ورسم نیکی برای خود است، در غرفه اختصاصی‌اش در نمایشگاه 2015 نیویورک (NYIAS) نسل نو مدل اپتیما را معرفی کرد.

2016 KIA Optima

2016 KIA Optima

 



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: اپتیما , کیا , kia optima ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 709
بازدید کل : 123254
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com