عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 29 تير 1394
بازدید : 375
نویسنده : بنیامین سلمانی

یکی از بزرگترین انتقاداتی که طی سال های گذشته به کمپانی مایکروسافت وارد می شد مرورگر ضعیف و پر عیب و ایراد اینترنت اکسپلورر این شرکت بود که به صورت پیش فرض و البته تحمیلی بر روی سیستم عامل ویندوز نصب شده بود.پاسخ مایکروسافت به این انتقادات مرورگر جدیدی بود که ابتدا با نام رمز پروژه اسپارتان معرفی گردید و سرانجام با نام مایکروسافت اج ( Microsoft Edge ) قدم به ویندوز ۱۰ گذاشت.مرورگری که قرار است به رقابت با نرم افزار های محبوبی همچون گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس بپردازد.

Microsoft-edge



:: برچسب‌ها: مرورگر کروم , گوگل کروم , مرورگر گوگل کروم , مایکروسافت اج , مرورگر مایکروسافت اج ,
تاریخ : دو شنبه 29 تير 1394
بازدید : 443
نویسنده : بنیامین سلمانی

سری فبلت های نوت، با نمایشگر بزرگتر و مشخصات سخت افزاری قدرتمند تر از سری S، معمولا از پرچمدار اصلی نیز طرفداران بیشتری دارند. امسال نیز طرفداران این فبلت شکی در قدر بودن آن ندارند اما موضوعی که ذهن آنها را به خود مشغول نموده، در واقع نوع ظاهر این دستگاه است.

رندرهای با کیفیت گلکسی نوت ۵ از راه رسیدند

 

 



:: برچسب‌ها: رندر گلکسی نوت5 , گلکسی نوت5 , نوت5 ,
تاریخ : دو شنبه 29 تير 1394
بازدید : 370
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق گزارش گاردین ، مایکروسافت آپدیت های ویندوز ۱۰ را برای کاربران این سیستم عامل اجباری کرده و این بروزرسانی ها به صورت خودکار دریافت و نصب می گردند.این آپدیت‌ها شامل وصله‌های امنیتی و قابلیت‌های جدید نرم افزاری برای ویندوز ۱۰ خواهند بود.

windows-10



:: برچسب‌ها: ویندوز10 , آپدیت ویندوز10 , به روزرسانی ویندوز10 ,
تاریخ : دو شنبه 29 تير 1394
بازدید : 501
نویسنده : بنیامین سلمانی

یکی از مواردی که ال جی در پرچم دار جدید خود یعنی ال جی جی ۴ تمرکز زیادی بر آن داشته ، عملکرد دوربین در این گوشی است.اما جی ۴ در این بازار تنها نیست و رقبای سرسختی نظیر هموطن کره‌ای خود یعنی گلکسی اس ۶ سامسونگ دارد.هیچ شکی نیست که هر دو گوشی از بهترین اسمارت فون های حال حاضر بازار هستند و هر دو از دوربین های خوبی بهره می برند.اما با اینکه دوربین هر دوی این گوشی‌ها ۱۶ مگاپیکسل است، اما تصاویر خلق شده توسط آنها از کیفیت بسیار متفاوتی برخوردار هستند.

Galaxy-S6-LG-G4-camera

 

برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , ال جی جی4 , دوربین گلکسی اس6 ,
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
بازدید : 422
نویسنده : بنیامین سلمانی

آیفون اپل مشهورترین اسمارت فون دنیاست، اما این اندروید است که در حال حاضر حدود ۵۷ درصد از بازار ایالات متحده و بیش از ۸۰ درصد از بازار سایر نقاط دنیا را به خود اختصاص داده.

۱۰ دلیل برای این که سیستم عامل اندروید را برتر از iOS بدانیم

 


:: برچسب‌ها: اندروید , آی او اس , محبوبیت اندروید , مقایسه اندروید باios , مقایسه اندروید ,
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
بازدید : 366
نویسنده : بنیامین سلمانی

در تابستان سال ۲۰۱۱، من اولین بار در مقر اصلی گوگل، مانتین ویو کالیفرنیا، دوران انترنتی خود را آغاز کردم. افکار بسیاری، زمانی که دوران کاری ام آغاز شد به ذهنم هجوم آورد. برای اولین بار در طول زندگی ام، برای اولین بار قرار بود خارج از تگزاس زندگی کنم و وظیفه ام چیزی جز فروختن اسنیکرز و محصولات لبنی بود.

۸ درسی که می توان از کار کردن در گوگل و فیسبوک آموخت

 


:: برچسب‌ها: گوگل , فیسبوک , اندروید , کارکردن در گوگل , کارکردن در فیسبوک ,
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
بازدید : 348
نویسنده : بنیامین سلمانی

پیوستن بلک بری به جرگه تولید کنندگان اندرویدی، یکی از شایعات داغی به شمار می رفت که در طول ماه های گذشته توجه رسانه های بسیاری را به خود جلب کرده بود.

اکنون به نظر می رسد که قدم اول در این مسیر برداشته شده و سازنده کانادایی به آرامی در حال پیدا کردن مسیر خود در سرزمین اندروید است. بنابر اعلام رسمی گوگل و بلک بری، این دو شرکت با همکاری یکدیگر، به زودی نسخه ای امن از اندروید را ارائه خواهند کرد.

گوگل و بلک بری رسما همکاری خود برای ساخت نسخه ای امن از اندروید را اعلام کردند



:: برچسب‌ها: اندروید , امنیت , امنیت اندروید , بلک بری ,
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
بازدید : 382
نویسنده : بنیامین سلمانی

یکی بهترین کارت گرافیک های موجود در بازار که مورد استقبال زیاد گیمرها قرار گرفته است ، GTX 980ti کمپانی ایسوس است.حالا ایسوس سه مدل جدید از این کارت گرافیک را معرفی کرده که هر گیمری را مجذوب خود خواهد کرد.

ASUS--GTX-980-Ti



:: برچسب‌ها: کارت گرافیک , ایسوس , کارت گرافیک GTX 980ti , کارت گرافیک ایسوس , کارت گرافیک جدید ایسوس ,
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
بازدید : 410
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوشی های تاشو هنوز هم طرفداران خودش را دارد و تقریبا می توان گفت که کمپانی سامسونگ تنها تولید کننده مطرح این نوع گوشی ها در حال حاظر می باشد.تولید کننده های صاحب نام این نوع گوشی ها یا مثل نوکیا کلا از گردونه خارج شده اند و یا همچون موتورولا دیگر علاقه ای به تولید چنین محصولاتی ندارند.با این حساب اکنون میدان برای سامسونگ در حوزه تولید گوشی های تاشو خالی است.البته سامسونگ حتی پیش از ظهور اسمارت فون ها هم یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید موبایل های تاشو بود.

Samsung-SM-G9198



:: برچسب‌ها: گوشی تاشو , پردازنده اسنپ دراگون , سامسونگ ,
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
بازدید : 361
نویسنده : بنیامین سلمانی

بر اساس شایعات و اخبار منتشر شده در مورد زمان معرفی گلکسی نوت ۵ سامسونگ ، این گوشی به احتمال فراوان در ماه سپتامبر سال جاری معرفی خواهد شد.به همین دلیل است که سامسونگ می خواهد تا قبل از معرفی این محصول ، با روش های مختلف فروش گلکسی نوت ۴ خود را افزایش دهد.یکی از این روش ها همین تخفیف ۲۰۰ دلاری است که اکنون در کل ایالات متحده آمریکا اعمال شده است.

galaxy-note-4



:: برچسب‌ها: گلکسی نوت4 , نوت4 , نوت5 , گلکسی نوت5 ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
بازدید : 463
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی سونی پرچم دار امسال خود را با نام اکسپریا Z4 ابتدا در کشور ژاپن و مدتی بعد همان گوشی را با نام اکسپریا Z3 پلاس برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی کرد.طراحی تکراری و تغییراتی نه چندان زیاد در مشخصات سخت افزاری این گوشی از همان ابتدا طرفداران سونی را ناراحت و البته خشمگین کرد.طوری که هیچ کس باور نمی کرد که این گوشی واقعا پرچم دار ۲۰۱۵ سونی باشد.

xperia-z4



:: برچسب‌ها: سونی , اکسپریازد4 , ژاپن , اکسپریازد3پلاس ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
بازدید : 404
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی اپل امروزاز آپدیت iOS 8.4 را به همراه سرویس Apple Music برای دیوایس های خود منتشر کرد و از صبح امروز بسیاری از کاربران موفق شدند بروزرسانی دستگاه خود را به iOS 8.4 شروع کنند.

ios-8.4



:: برچسب‌ها: ای او اس8 , 4 , ای او اس , اپل , رادیو ,
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
بازدید : 418
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق آزمون هایی که وب سایت Tom’s Guide بر روی شش پرچم دار مطرح بازار انجام داده است ، گلکسی اس ۶ به عنوان سریع ترین گوشی جهان معرفی شده است.

fastets-phone



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , سریع ترین گوشی های جهان , اچ تی سی وان ام9 ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 399
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ یک بار دیگر در یک تبلیغ تلویزیونی آیفون اپل را به تمسخر گرفت.این کمپانی کره ای در جدیدترین آگهی تبلیغاتی گلکسی اس ۶ اج ، ویژگی شارژ بیسیم در این گوشی را به رخ اپل کشیده و دست پا گیر بوده سیم شارژر آیفون را مورد تمسخر قرار داده است.

GalaxY-S6-wireless-charging



:: برچسب‌ها: شارژر بی سیم , آیفون , گلکسی اس6 ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 365
نویسنده : بنیامین سلمانی

امروزه لپ تاپ های جدید به دلیل باریک و کوچکتر شدن ، فاقد درایو نوری می باشند.به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفته تا نسخه جدید سیستم عامل ویندوز خود را که همان ویندوز ۱۰ باشد در قالب USB فلش هم به بازار عرضه کند.

windows-10



:: برچسب‌ها: ویندوز10 , مایکرزوسافت , فلش , حافظه فلش ,
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
بازدید : 352
نویسنده : بنیامین سلمانی

مشخصات و نتایج بنچمارک یک گوشی جدید از سونی با شماره مدل E5663 در وب سایت های دو اپلیکیشن معروف GFXBench و Geekbench منتشر شده که با توجه به مشخصات فنی بالا و صفحه نمایشی کوچک اینگونه می توان برداشت کرد که احتمالا با نسخه کامپکت اکسپریا Z3 پلاس ( Xperia Z3+ Compact ) روبرو هستیم.

Xperia-Z3-Compact



:: برچسب‌ها: سونی , اکسپریا زد3 , اکسپریا زد3کامپکت ,
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
بازدید : 368
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق گزارش خبرگزاری های هندی ، شخصی به نام Kishan Yadav در حال رانندگی متوجه جرقه هایی در گوشی آیفون ۶ خود شد.وی که از داغ شدن بیش از حد گوشی و جرقه های آن ترسیده بود آن را مانند یک نارنجک دستی از پنجره خودرو به بیرون پرت کرد که به محض برخورد با زمین منفجر شد!

Apple-iPhone-6-explodes



:: برچسب‌ها: حوادث , آیفون6 , آیفون , انفجارآیفون6 ,
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
بازدید : 370
نویسنده : بنیامین سلمانی

در حالی که اچ تی سی روزگار سختی را سپری می کند ، به نظر می رسد که کمپانی های نسبتا نوپای چینی نظیر شیائومی و هواوی در حال تسخیر بازار تلفن های هوشمند می باشد.پس از اعلام فروش ۳۰ میلیونی شیائومی در نیمه اول سال جاری میلادی ، حالا هواوی هم اعلام کرده که این کمپانی موفق به فروش ۵۰ میلیون گوشی هوشمند در نیمه اول سال ۲۰۱۵ شده است.

Huawei-P8max



:: برچسب‌ها: هواوی , هواوی پی8مکس , هواوی پی8 , ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 351
نویسنده : بنیامین سلمانی

مسوولان گردشگری هند به تازگی در اقدامی که کمی دیر به نظر می‌رسد در بنای تاریخی تاج محل امکان ارتباط وای- فای راه اندازی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از یاهو، با نصب وای- فای در تاج محل امکان ارسال عکسهای سلفی در این محل بدون داشتن اینترنت روی گوشی مهیا شده است.

از این به بعد گردشگران در سفر به هند هنگام تماشای این بنای متعلق به قرن 17 می‌توانند به راحتی عکسهای سلفی خود را ارسال کنند.

راوی شانکار پراساد - وزیر اطلاع رسانی هند - گفت: گردشگران می‌توانند به مدت 30 دقیقه به طور رایگان از سرویس جدید وای- فای در تاج محل استفاده کنند و پس از آن از آنها هزینه دریافت خواهد شد.

اخیرا تعداد کاربران آنلاین در هند رو به افزایش است و بسیاری از سرویس‌های اینترنت ارزان قیمت روی گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند.

 

 

 

منبع:خبرآنلاین



:: برچسب‌ها: هند , مسجد , مسجد تاج محل , وای فای , اینترنت رایگان ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 328
نویسنده : بنیامین سلمانی

دفتر مدیریت و برنامه‌ریزی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی نامه‌ای به حوزه‌های علمیه، "آئین‌نامه ساماندهی نحوه استفاده از ابزارهای ارتباطی و مجازی در واحدهای آموزشی و خوابگاهی سراسر کشور" را ابلاع کرد.

آئین‌نامه مذکور  توسط شورای معاونین حوزه‌های علمیه سراسر کشور تدوین شده و به امضای آیت الله حسینی بوشهری رسیده است. در بخشی از این آئین نامه آشنایی طلاب با آسیب‌های فضای مجازی به عنوان هدف تدوین و ابلاع این آئین‌نامه عنوان شده است.

در ماده پنج این آئین نامه آمده است "طلاب واحدهای آموزشی و خوابگاهی می‌توانند از تلفن همراه با گوشی‌های معمولی بدون اندروید، وای‌فای، آی‌اُ‌اِس (IOS) استفاده نمایند."

در تبصره‌ مربوط به همین ماده نیز آمده است که "بایست تصاویر صفحه نمایش و آهنگ و صدای زنگ گوشی‌های تلفن همراه مناسب باشد."

برای مشاهده متن ابلاغیه با ادامه مطلب مراحعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: طلبه , طلاب , حوزه علمیه , اندروید , وای فای ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 391
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت سونی همیشه بهترین کنسول های بازی دنیا را طراحی کرده است، از جمله این کنسول های بازی سونی می توان به دستگاه قدیمی پلی استیشن ۱ اشاره کرد که مطمئنا خیلی از ما ها با آن خاطرات زیادی داریم، کنسولی که خیلی ها آن را با اسم سونی ۱ هم می شناختن، کنسولی که توانست یک انقلاب عظیم در بازی های ویدئویی ایجاد کند بازی هایی مثل فیفا ۹۸ و ۹۹، تیکن، مدال افتخار، کراش و … که همگیشان توانسته نامشان را در ذهن ما ثبت کنند. اگر شما هم از علاقه مندان به سری بازی های نوستالژیک هستید و یا اینکه دوست دارید برای سرگرم شدن در اوقات فراغت خود را با بازی های متنوع PS1 سرگرم نگهدارید می توانید با نصب نرم افزار FPse for android گوشی موبایل یا تبلت خود را به یک Play Station 1 تبدیل کنید.

دانلود نرم افزار اندروید FPse for android 0.11.80



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندورید , پلی استیشن , پلی استیشن1 ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 435
نویسنده : بنیامین سلمانی

از علاقه مندان به ورزش تنیس روی میز(پینگ پنگ) هستید؟پیشنهاد می کنیم بازی Table Tennis Touch 1.1 را برای اندروید دانلود کنید.

بازی اندروید Table Tennis Touch

 

با باشگاه تکنولوژی همراه باشید

کاستی های این وبلاگ را درقسمت نظرات مطرح کنید.دراسرع وقت پیگیری می شود.باتشکر



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی تنیس اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 371
نویسنده : بنیامین سلمانی

روزنامه دیلی میل نوشت: گروه تروریستی داعش این عضو اندونزیایی خود را که مبتلا به ایدز بود، به دلیل انتقال عمدی این بیماری به دستکم یک عضو دیگر این گروه از طریق اهدای خون اعدام کرد.

داعش یک عضو ایدزی خود را در سوریه اعدام کرد

این روزنامه نوشت: این عنصر اندونزیایی داعش مبتلا به ایدز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین سایر عناصر در شهر الشدادی در نزدیک حسکه سوریه شده و تحقیقات نشان داده بود که او پیش از پیوستن به داعش از ابتلای خود به ایدز آگاه بود.

 

 

 

منبع:افکارنیوز



:: موضوعات مرتبط: خارج از بحث , ,
:: برچسب‌ها: داعش , گروه داعش , گروه تروریستی داعش , ایدز , بیماری ایدز , جنایات داعش ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 320
نویسنده : بنیامین سلمانی

لباس کودکان بیشتر از هر لباس دیگری لک و کثیف می‌شود. به همین دلیل برای پاکیزگی کامل و استریل شدن، نیاز به شستشو با پودر دارد. اما پودر‌ها در صورتی که به طور کامل از سطح لباس‌ پاک نشوند، پس از تماس‌ با بدن کودکان، باعث تحریک پوست شان شده و حساسیت‌هایی مانند درماتیت یا اگزما را تشدید می‌کنند.

محافظت از پوست کودکان به کمک ماشین لباسشویی WA3 سامسونگ

 


:: برچسب‌ها: ماشین لباس شویی , سامسونگ ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 301
نویسنده : بنیامین سلمانی

زمانی که شیائومی در ماه آوریل و در «دهلی نو» از یک موبایل جدید رونمایی به عمل آورد، هرج و مرج شروع شد. همه خودشان را به این شهر رساندند، از برخی کارمندان بلند پایه شعبه پکن گرفته تا اهالی رسانه که بیشترشان با ویزای توریستی توانستند به مراسم برسند.

شیائومی چگونه توانست در چین رشد کرده و سپس بازارهای جهانی را هدف قرار دهد؟

 


:: برچسب‌ها: شیائومی , کمپانی شیائومی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 3738
نویسنده : بنیامین سلمانی

سورنتو ( Sorento ) یکی از خودروهای موفق کمپانی کیاموتورز و سومین خودروی پرفروش این شرکت است که به عقیده مسئولین کیا، ستون اصلی این کمپانی به حساب می‌آید.اکنون کیا ( Kia ) مدل ۲۰۱۶ از شاسی بلند پرطرفدار سورنتو را با تغییراتی قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود عرضه کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت.

۲۰۱۶-kia-sorento-sxl-through-snow



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: کیا سورنتو , خودرو , ماشین , سورنتو , سورنتو2016 , امکانات سورنتو2016 , امکانات کیاسورنتو2016 ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 331
نویسنده : بنیامین سلمانی

وقتی گوشی های موبایلمان با آن سایز کوچک به سخت افزار های قدرتمند مجهز شده و از پس پردازش اطلاعات نسبتا سنگین بر می آیند ، چرا سایز رایانه ها کوچک نشود ؟  این کاری است که کمپانی مایکروسافت در اسپلندو ( Splendo ) انجام داده است.Splendo در واقع یک کامپیوتر جیبی کوچک و جمع جور است که ابعادی کمی بزرگتر از یک دانگل یو اس بی داشته و به سخت افزار نسبتا خوبی مجهز شده است.

Splendo

 



:: برچسب‌ها: مایکروسافت , کامپیوترجیبی مایکروسافت , کامپیوترجیبی , اسپلندو , کامپیوتر جیبی اسپلندو ,
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 312
نویسنده : بنیامین سلمانی

وب سایت امنیتی Privacy Online News در گزارشی ادعا کرده که مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهد گوگل در مرورگر کرومیوم (Chromium) قصد استراق سمع‌ مخفیانه کاربران را داشته است.به گفته این وب سایت ، گوگل اخیرا کدی به این مرورگر اضافه کرده است که بدون اجازه‌ی کاربر، میکروفون او را تحت کنترل در آورده و سپس آن را روشن می‌کند.

google-Chromium-spy



:: برچسب‌ها: گوگل , جاسوس , مرورگر کروم , مرورگر کرومیوم ,
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
بازدید : 348
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند روز پیش مایکروسافت در آستانه نمایشگاه E3 2015 نسخه ۱ ترابایتی کنسول بازی خود یا همان ایکس باکس وان ( Xbox One ) را معرفی کرد.حالا رقیب دیرینه این شرکت در دنیای کنسول های بازی یعنی سونی ، در پاسخ به این اقدام مایکروسافت ، از نسخه جدید پلی استیشن ۴ ( PS4 ) با با یک ترابایت حافظه داخلی رونمایی کرده است.

۱tp-ps4



:: برچسب‌ها: سونی , ps4سونی , پلی استیشن4 ,
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
بازدید : 306
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق آمارهای جدید ، حدود ۸۰ درصد از تصادفات جاده ای به هنگام سبقت گرفتن از خودروهای بزرگ نظیر کامیون ها و اتوبوس ها رخ می دهد.زمانی که راننده به دلیل حضور خودروی سنگین ، دید کافی از ماشین مقابل نداشته و اقدام به سبقت می کند.

Safety-Truck



:: برچسب‌ها: تصادف , وضعیت راه های کشور , تصادفات جاده ای , فناوری های نوین , safety truckسامسونگ ,
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
بازدید : 339
نویسنده : بنیامین سلمانی

اسفند ماه سال گذشته بود که در خبری به احتمال عرضه اولین گوشی مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل توسط کمپانی ژاپنی Freetel اشاره کردیم.در آن خبر گفته شده بود که Freetel احتمالا این محصول را در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی خواهد کرد.با این حال این کمپانی ژاپنی تا MWC 2015 صبر نکرده و امروز از دو گوشی ارزان قیمت مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل با نام های Katana 01 و Katana 02 رونمایی کرده است.با این حساب کاتانا ۰۱ و ۰۲ کمپانی Freetel اولین گوشی های مجهز به نسخه موبایل ویندوز ۱۰ خواهند بود که معرفی شده اند.

Freetel-Katana-01



:: برچسب‌ها: ویندوز10 , ویندوزفون , کمپانی فریتل , فریتل , گوشی کاتانا01 , گوشی کاتانا02 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 704
بازدید کل : 123249
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com