عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394
بازدید : 575
نویسنده : بنیامین سلمانی

همیشه تغییر و بررسی حساب‌های مختلف ایمیل برای کاربران اینترنت رنج آور بوده اما احتمالا با ویژگی جدید جیمیل که "All Inboxes" نام دارد، اپلیکیشن جیمیل در اندروید می‌تواند تمام ایمیل‌های شما از هر سرویس‌دهنده ایمیل را یکجا به نمایش بگذارد.



:: برچسب‌ها: اندروید , جی میل , جیمیل ,
تاریخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394
بازدید : 572
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت هوآوی نه تنها یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در کشور چین است، بلکه یکی از شرکت‌هایی است که توانسته آمار فروش قابل توجهی در سراسر دنیا داشته باشد. امروز این غول چینی گزارش مالی سال 2014 خود در بخش موبایل را منتشر کرده است که نشان از سودآوری 12 میلیارد دلاری دارد

Huawei


:: برچسب‌ها: هواوی , گزارش مالی هواوی ,
تاریخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394
بازدید : 537
نویسنده : بنیامین سلمانی

هنوز یک روز دیگر به دروغ سیزده یا آپریل باقی مانده اما این مساله باعث نمی‌شود برخی شرکت‌ها با شوخی‌های خود اندکی زودتر از موعد سر به سر کاربران نگذارند. شوخی ۱۳ سامسونگ، معرفی یک نسخه‌ی اج دیگر مبتنی بر گلکسی اس 6 است که با نام Galaxy BLADE Edge شناخته می‌شود.

چاقوی هوشمند سامسونگ


:: برچسب‌ها: سامسونگ , چاقو , galaxy blade ,
تاریخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394
بازدید : 601
نویسنده : بنیامین سلمانی

 مایکروسافت نسخه جدیدی از پیش نمایش ویندوز ۱۰ را برای آزمایش توسط کاربران منتظر نمود.اما یکی از مهمترین ویژگی هایی که این بروزرسانی با خود به همراه داشت حضور نسخه‌ای Preview از مرورگر جدید مایکروسافت به نام اسپارتان است.مرورگری که آغازی برای پایان اینترنت اکسپلورر به حساب می آید.اسپارتان با نسخه نهایی خود فاصله دارد اما همه آنچه مایکروسافت در ماه ژانویه در خصوص قابلیت‌های این مرورگر رونمایی کرده بود را در بر دارد.

spartan



:: برچسب‌ها: مایکروسافت , اسپارتان , ویندوز10 , مرورگر اسپارتان , مرورگر جدید مایکروسافت , ,
تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
بازدید : 611
نویسنده : بنیامین سلمانی

 اگر از کاربران آی دیوایس های اپل باشید می دانید که در بخش ضبط فیلم شما تنها با ضبط و توقف فیلم سر و کار دارید و نمی توانید آن را در میانه ضبط معلق یا Pause کنید. بطورمثال دوست دارید یک فیلم یک دقیقه ای از اتاق های یک خانه بگیرید و بعد از پایان فیلمبرداری از هر اتاق ضبط را متوقف و به سراغ اتاق بعدی بروید و در نهایت آن را در قالب یک فیلم پشت سر هم مشاهده کنید. در این پست می آموزیم چگونه اینکار را انجام دهیم.

 

 

اگر از iOS8 استفاده می کنید و آن را جیل بریک کرده اید با استفاده از توییک RecordPause می توانید ویژگی توقف موقت در حین فیلمبرداری را به آیفون خود اضافه کنید. بعد از نصب این توییک از سیدیا با هر بار تاچ کردن زمان فیلمبرداری در بالای صفحه نمایش می توانید آن را به صورت موقت، متوقف کرده و بعد از رفتن به سکانس جدید فیلمبرداری را ادامه دهید. ویژگی که شبیه به آن را در اپلیکیشن هایی نظیر اینستاگرام دیده بودید. 

این توییک را می توانید از Cydia دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

 

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: آیفون , فیلمبرداری با آیفون , iphone ,
تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
بازدید : 646
نویسنده : بنیامین سلمانی

استون مارتین- Aston Martin – شرکت بریتانیایی تولیدکنندهٔ خودروهای اسپورت است، که در سال ۱۹۱۳ توسط رابرت بمفورد و لیونل مارتین تاسیس شد.

vantage-gt-3_1200



:: برچسب‌ها: استیون مارتین , ماشین های جی تی , جدید ترین ماشینها , ماشین های سال2016 ,
تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
بازدید : 611
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود Touch Wiz UX 5.0 را هم معرفی نمود.حالا خبر رسیده که این کمپانی ، فبلت گلکسی نوت ۴ خود را هم در بروزرسانی ازاندروید ۵.۰.۲ به نسخه ۵.۱ به این رابط کاربری مجهز خواهد کرد که علاوه بر بهبود کارایی و برطرف شدن باگ ها، رابط کاربری جدید سامسونگ نیز به نوت ۴ اضافه گردد.

android-update

 

 مهم ترین تغییر صورت گرفته در رابط کاربری جدید سامسونگ، حذف برخی امکانات غیر کاربردی بود که سبب عملکرد روان تر سیستم عامل می شود. کاربران اسمارت فون های سامسونگ همواره نسبت به رابط کاربری سنگین معترض بودند و رابط Touch Wiz را از عوامل ضعف گوشی در مقابل برخی رقبا می دانستند. به نظر می رسد نتایج تست گلکسی نوت ۴ پس از به روز رسانی اندروید ۵.۱ به شکل قابل توجهی افزایش یابد و این فبلت بتواند کارایی بهتری از خود نشان دهد.

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: رابط کاربری سامسونگ , بروزرسانی اندروید5 , آپدیت اندروید5 , رابط تاچ ویز , رابط کاربری تاچ ویز , رابط کاربریtouch wiz ,
تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
بازدید : 571
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند دقیقه پس از ثبت بنچمارک‌های مربوط به LG G4، اطلاعات مربوط به پرچمدار جدید سونی نیز در GFXBench ثبت شده است تا بتوانیم دید بهتری نسبت به Xperia Z4 داشته باشیم.

Xperia Z3


:: برچسب‌ها: اکسپریا زد4 , XPERIA Z4 , SONY , سونی ,
تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
بازدید : 614
نویسنده : بنیامین سلمانی

هر روزه به محبوبیت لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک گوگل افزوده شده و کاربران به دلیل قیمت مناسب این دستگاه، آن را ترجیح می‌دهند. این عامل مایکروسافت را بیش از هر زمان نگران کرده و این کمپانی درصدد تولید لپ‌تاپ‌های ویندوز 10 با قیمت ۱۴۹ دلار برآمده است.

 

مایکروسافت لپ تاپ‌های 149 دلاری را برای رقابت با کروم بوک‌های گوگل تولید می‌کند


:: برچسب‌ها: گوگل , کروم بوک , مایکروسافت , GOOGLE , CHROME BOOK ,
تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
بازدید : 597
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل و معرفی پرچمداران اندرویدی نوبت به ال‌جی رسیده تا آخرین نسل از پرچمدار خود را معرفی کند. کمپانی کره‌ای رسما اعلام کرده که پرچمدار بعدی خود، جی4 را در تاریخ ۲۸ آوریل یعنی ۸ اردیبهشت ماه معرفی خواهد کرد.

 

ال جی، جی4 را 8 اردیبهشت رونمایی خواهد کرد


:: برچسب‌ها: ال جی جی4 , LG G4 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 3979
بازدید کل : 127275
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com