عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 آبان 1394
بازدید : 1115
نویسنده : بنیامین سلمانی

 الانترا پرفروش‌ترین مدل تولیدی هیوندای است و از این لحاظ جایگاه مهمی در بین محصولات تولیدی این شرکت دارد. به همین دلیل طراحان هیوندای دقت زیادی در توسعه‌ی نسل جدید این خودرو کرده‌اند. دماغه‌ی الانترا اکنون حالت کشیده‌تری به خود گرفته در جلوی خودرو به جلو پنجره شش‌وجهی معروف محصولات هیوندای رسیده است. چراغ‌های مه شکن ال‌ای‌دی نیز به صورت عمودی در طرفین سپر قرار گرفته است. چراغ‌های جلو و عقب نیز از فرم منحنی خود در نسل قبل فاصله گرفته‌اند و به طراحی شکسته همانند سوناتا نزدیک‌تر شده است. هیوندای با استفاده از خطوط روی سپر و عرض خودرو سعی کرده است تا ابهت بیشتری به الانترا ببخشد و افزایش طول ,عرض خودرو به میزان ۲ سانتی‌متر نیز در همین جهت بوده است؛ فاصله‌ی محور‌های جلو وعقب تغییری نداشته و همان ۲۷۰ سانتی‌متر باقی مانده است.

هیوندای الانترا ۲۰۱۷



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: هیوندا , النترا , الانترا ,
تاریخ : پنج شنبه 28 آبان 1394
بازدید : 1132
نویسنده : بنیامین سلمانی

امروز روزی بی‌سابقه در پیش‌فروش گوشی‌های سری لومیا است. امروز صبح طی خبری به اطلاع شما رساندیم که موجودی لومیا 950 ایکس‌ال برای پیش‌فروش در آمریکا در عرض کمتر از 24 ساعت به اتمام رسیده است و این خبر به‌طور حتم موجب خوشحالی سازندگان این گوشی شده است اما به اتمام رسیدن دوباره‌ی موجودی را نمی‌توان نادیده گرفت.

Lumia-950-and-950-XL (4)

 

 



:: برچسب‌ها: مایکروسافت , لومیا , ویندوزفون ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 1073
نویسنده : بنیامین سلمانی

به‌تازگی جزئیاتی از لوازم جانبی گلکسی اس7 سامسونگ، پرچمدار جدید این شرکت، برملا شده است. گزارش‌های جدیدحاکی از این هستند که این شرکت کره‌ای S View Cover ،Clear Veiw Cover و Keyboard Cover را برای این گوشی عرضه می‌کند.

galaxy-s71

 



:: برچسب‌ها: گلکسی اس7 , سامسونگ ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 959
نویسنده : بنیامین سلمانی

تبلت آی‌پد پرو اپل باز هم خبرساز است، بنابر گزارشات مختلف، کاربران این تبلت در حین شارژ کردن دستگاه به یک مشکل بزرگ برخورد کرده‌اند، این باگ امکان استفاده از دستگاه پس از شارژشدن را (به‌علت روشن نشدن صفحه‌نمایش) نمی‌دهد و حتما باید یک‌بار دستگاه را به‌صورت دستی ریستارت کرد، یعنی کلید home و sleep را برای مدت زمان 10 ثانیه نگه‌داشت.

overview_social

یکی از وبلاگ‌های طرفدار اپل بیان کرده است این مشکل تنها زمانی اتفاق می‌افتد که دستگاه در حال پشتیبان‌گیری داده‌ها در iCloud در حین روشن بودن وای‌فای باشد، بنابراین با خاموش‌کردن قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار این مشکل برطرف خواهد شد.

اپل نیز تاکنون سخنی در این رابطه نگفته است، اما کارکنان پشتیبانی اپل می‌گویند فعلا تنها راه‌حل ریستارت کردن به صورت دستی است تا این‌که به‌روزرسانی iOS منتشر شود و این مشکل برطرف گردد.

 

منبع:آی تی رسان



:: برچسب‌ها: آیپد پرو , اپل ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 1218
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی اچ‌تی‌سی امروز یک اسمارت فون جدید از سری وان M9 را با نام وان (M9(s عرضه کرد. این محصول در زمینه مشخصات تغییرات زیادی نسبت به نسخه اصلی داشته است. در کنار سخت افزار قدرتمند‌تر، نمایشگر این محصول توسط یک شیشه یاقوت کبوده پوشانده شده است. انتظار می‌رود که دستگاه مذکور در ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) در تایوان عرضه شود.

HTC One M9(s) (1)

 



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , اچ تی سی وان ام 9 اس ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 1133
نویسنده : بنیامین سلمانی

امروز اچ تی سی از یک گوشی هوشمند جدید از خانواده ام ۹ خود با نام اچ تی سی وان ام ۹ اس ( HTC One M9s ) در تایوان رونمایی کرد.این گوشی که از نظر طراحی ظاهری شبیه به وان M9 معمولی دارد ، به مشخصاتی متفاوت با نسخه اصلی مجهز شده است.

HTC-One-M9s

HTC One M9S از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح Full HD بهره خواهد برد و یکی از مهم ترین تفاوت های آن نسبت به نسخه استاندارد استفاده از چیپ ست Helio X10 شرکت مدیاتک است که پیش از این در تعدادی از محصولات دیگر شرکت HTC به کار رفته بود.

از سوی دیگر شرکت HTC همانند رویکردی که نسبت به تلفن های همراه One E9 و One E9s داشت و به دلیل کاهش قیمت تلفن همراه One M9s نسبت نسخه استاندارد، این محصول را تنها به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. البته همچنان می توان از کارت حافظه خارجی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی بهره برد.

این تلفن همراه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مشابه با دو تلفن همراه One E9 و One E9s بهره خواهد برد، با این تفاوت که به فناوری لرزش گیر دست ( مشابه نمونه به کار رفته در نسخه Supreme Camera تلفن همراه One M9+ ) مجهز شده است. این دوربین که از لنز f/2.0 و ۲۷.۸ میلیمتری بهره می برد از شیشه مقاوم sapphire crystal استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر دوربین جلوی UltraPixel با وضوح ۴ مگاپیکسل و لنز f/2.0 و ۲۶.۸ میلیمتری نیز دیگر تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند.

HTC-One-M9s-4

ابعاد فیزیکی تلفن همراه One M9s دقیقاً مشابه نسخه استاندارد One M9 و برابر است با ۱۴۴.۶ x 69.7 x 9.6mm . با این حال وزن آن ۱ گرم سنگین تر از تلفن همراه One M9 و ۱۵۸ گرم خواهد بود. شرکت HTC در این مدل از باتری با ظرفیت ۲۸۴۰ mAh استفاده کرده است.

گوشی جدید شرکت HTC از شبکه های مخابراتی LTE پشتیبانی خواهد کرد و فناوری هایی نظیر Bluetooth v4.1، dual-band Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، NFC و GPS به همراه A-GPS GLONASS و Beidouنیز سایر نکات قابل ذکر آن به شمار می روند.

در نهایت باید گفت پیش فروش این تلفن همراه در بازارهای تایوان از هم اکنون با قیمتی معادل ۳۹۰ دلار آغاز شده است و در روز ۲۱ نوامبر وارد بازارها خواهد شد، با این حال تاریخ عرضه و همچنین قیمت آن در سایر بازارهای بین المللی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , اچ تی سی وان ام9 ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 1046
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوشی هوشمند ال جی جی ۳ ( LG G3 ) یکی از بهترین گوشی های کمپانی ال جی در سال های اخیر است که سال گذشته استقبال خوبی از آن شد.حالا پس از G4 ، ال جی اعلام کرده که بزودی نسخه جدید سیستم عامل اندروید ، یا همان اندروید ۶ مارشمالو را برای ال جی جی ۳ نیز عرضه خواهد کرد.گفته شده این گوشی تا اواسط ماه آینده میلادی و پیش از فرا رسیدن سال جدید به این نسخه اندورید آپدیت خواهد شد.

lg-g3

سیاست همیشگی بر این است که ابتدا گوشی های برتر کمپانی ها بروزرسانی جدید اندروید را دریافت کنند و اگر زمان و امکانات برای سایر گوشی ها موجود بود، ارائه بروزرسانی برای آن ها در دستور کار قرار بگیرد.حال در این میان اکثرا این موضوع فراموش شده و پس از اینکه گوشی های برتر بروزرسانی را دریافت کردند زمان دریافت برای سایر گوشی ها برای طولانی مدت به تعویق افتاده و یا کم کم فراموش می شود تا اینکه نسخه بعدی سیستم عامل از راه برسد!

همانطور که پیشتر در خبری مربوط به ارائه این آپدیت برای ال جی G4 به آن اشاره کردیم، ال جی سیاست جالبی را پیش رو گرفته و پیش از ارائه آپدیت جدید برای گوشی های خود به هموطنانش، کاربران یک یا دو کشور دیگر را موش آزمایشگاهی قرار داده تا نسخه بتا را امتحان کنند! پس از مشخص شدن نتیجه از سوی کاربرانی که اقدام به بروزرسانی کرده اند و رفع خطاهای احتمالی آن، کاربران کره جنوبی نیز قادرند تا از این نسخه سیستم عامل بهره مند شوند.

خبرها حاکی از این است که درست مانند ال جی G4، لهستان اولین میزبان اندروید ۶ برای ال جی G3 خواهد بود، چون مدیر اجرایی ال جی در کشور لهستان در توئیتر خود این طور اعلام کرده که این نسخه برای گوشی ال جی G3 در مراحل آخر تست به سر می برد و انتشار آن به زودی آغاز خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ال جی , ال جی جی 3 , اندروید , اندروید مارشمالو , اندروید 6 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 2686
بازدید کل : 122507
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com