عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 آذر 1394
بازدید : 1090
نویسنده : بنیامین سلمانی

این روزها انواع شایعات در مورد مدل بعدی گوشی هوشمند اپل به گوش می‌رسد. ولی می‌توان این خبر را موثق اعلام کرد. چون منبع آن در مورد مدل‌های قبلی گوشی هوشمند آیفون هم اطلاعات درستی منتشر کرده بود.

مشخصات اصلی آیفون ۷ و ۷ Plus مشخص شد

 



:: برچسب‌ها: آیفون7 , اپل , گوشی , موبایل ,
تاریخ : سه شنبه 17 آذر 1394
بازدید : 972
نویسنده : بنیامین سلمانی

زمانی که بسیاری از کشورها مشغول راه اندازی خدمات ۴G LTE به کاربرانشان هستند، نسل پنجم اینترنت نیز به آرامی در گوشه و کنار جهان در حال متولد شدن و آغاز به کار است. اما برای دست یافتن به این سرعت و تکنولوژی مسیر زیادی باقی نمانده و کاربران با به بروز رسانی اسمارت فون های خود می توانند از سرعت های بالاتر بهره مند شوند.

5G

 



:: برچسب‌ها: ژاپن , نسل پنجم اینترنت , 5G ,
تاریخ : سه شنبه 17 آذر 1394
بازدید : 1271
نویسنده : بنیامین سلمانی

از زمانی که وای فای به بازار آمد، دنیای آنلاین ما و دسترسی ما به اینترنت را بسیار تحت شعاع قرار دارد و به طبع برای بسیاری از کاربران از اینترنت همراه بهتر و به صرفه تر بود. حال تکنولوژی جدید به نام لای فای ظهور کرده است که در آن به جای استفاده از امواج رادیویی از طیف نور مرئی استفاده می شود و سرعتی ۱۰۰ برابری سرعت کنونی را در دسترسی به اینترنت ارائه می دهد. همراه ما باشید تا بیشتر با این تکنولوزی آشنا شویم.

 
لای فای جایگزین wifi می شود!
 
 

 



:: برچسب‌ها: لی فای , وای فای , اینترنت بی سیم , اینترنت ,
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 1035
نویسنده : بنیامین سلمانی

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک، امروز اعلام کرد که بخش اعظمی از ثروت خودش را برای “ارتقای پتانسیل‌های انسانی و ترویج برابری” اهدا خواهد کرد. او این گفته را در یک پست مفصل فیسبوکی با اشاره به تولد دخترش بیان کرد.

Zukerburg

او گفت:

” ما 99درصد از سهام خود را در فیس‌بوک (به ارزش تقریبی 45 میلیارد دلار) برای پیشبرد این ماموریت اهدا خواهیم کرد.”

وی در ادامه افزود:

“ما می‌دانیم که این سهمی ناچیز در مقابل تمام منابع و استعداد‌هایی است که در حال حاضر روی این مسایل کار می‌کنند. اما می‌خواهیم در حد توان خود همراه با دیگران در این امر، مشارکت کنیم.”

این پست همچنین شامل اعلام تشکیل یک سازمان جدید است:

“همانطور که شما آغاز نسل بعدی خانواده چن-زوکربرگ را مشاهده می‌کنید، ما نیز طرح جدید چن-زوکربرگ را برای پیوستن مردم سراسر جهان به منظور ارتقای پتانسیل‌های انسانی و ترویج برابری برای تمام کودکان نسل بعدی شروع می‌کنیم. تمرکز ما بر زمینه‌های اولیه‌ای همچون شخصی‌سازی آموزش، درمان بیماری‌ها، اتصال مردم به یکدیگر و ایجاد جوامعی توانمندتر است.”

زوکربرگ به تازگی روی خط داغ اهداف بشر دوستانه قرار داشته است. اوایل این هفته، او با همکاری بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت و دیگر کارآفرینان، تیمی را برای ایجاد یک صندوق چند میلیارد دلاری برای انرژی‌های پاک تشکیل دادند. ائتلاف عظیم انرژی پاک شامل چندین دولت، دانشگاه و کارآفرین میلیاردر است. این ائتلاف، هدف خود را آوردن انرژی‌های پاک به بازار مصرف و تشویق استفاده از انرژی‌های پایدار بیان کرده است.

 

منبع:آی تی رسان



:: برچسب‌ها: فبسبوک , فقرا , سهام ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 2678
بازدید کل : 122499
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com