عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 326
نویسنده : بنیامین سلمانی

رئیس شورای راهبری جویشگر ملی گفت: هدف از طراحی جویشگر بومی رقابت با جویشگرهای جهانی مانند گوگل نیست، بلکه باید مدل کسب‌وکار را براساس خدماتی که برای گوگل سودی ندارد مانند خدمات محلی، ترسیم کنیم.

فارس نوشت:  خسرو سلجوقی در نشست شورای راهبری جویشگر بومی در سازمان فناوری اطلاعات ایران، بر یکپارچگی طرح‌های کلان پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد و گفت: شورای راهبری، قصد ترسیم مدل مفهومی کلان از جمله طرح‌ جویشگر، نرم‌افزارهای بومی و یادگیری الکترونیکی را دارد.

رئیس شورای راهبری جویشگر ملی گفت: مدل مفهومی جویشگر بومی به هفت دسته اقلام، فضای کاربری، الزام‌ها، مزایا، ذی‌نفعان، توانمندی و انگیزه کاربر تقسیم‌ می‌شود.

سلجوقی گفت: هدف از طراحی جویشگر بومی رقابت با جویشگرهای جهانی مانند گوگل نیست، بلکه باید مدل کسب‌وکار را بر اساس اینکه رقیب گوگل نیستیم، طراحی کنیم.​​​​​​​​​

رئیس شورای راهبری جویشگر ملی افزود: لازم است به سراغ خدمات و سرویس‌هایی برویم که گوگل یا به آن‌ها نپرداخته و یا برای گوگل سودی ندارد که به آن‌ها بپردازد؛ به ویژه خدمات محلی از جمله این خدمات خواهد بود.

او بر حمایت از جویشگرهای بومی تاکید کرد و یادآور شد: از این‌ پس، این حمایت منوط به تهیه و ارائه مدل کسب‌وکار باشد.

سلجوقی همچنین خواستار شد: مدل‌های کسب‌وکار موتورهای جستجوی پارسی‌جو و یوز برای ادامه فعالیت به شورای راهبری ارائه شوند.

 

 

منبع:خبرآنلاین



:: برچسب‌ها: موتور جستجو , گوگل , موتور جستجوی یوز , موتور جستجوی پارسی جو ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 334
نویسنده : بنیامین سلمانی

تازه ترین قیمت پایه گوشی های موبایل در بازار را مورخ چهارشنبه 27 خرداد 1394 مشاهده می کنید. در این هفته شاهد افت 120 هزار تومانی گلکسی اس 6 و افت 100 هزار تومانی گلکسی اس 6 اج ،در مقایسه با هفته گذشته بودیم.

درادامه برای مشاهده قیمتها باماباشید.



:: برچسب‌ها: جدیدترین قیمت موبایل , قیمت موبایل , موبایل , گوشی , قیمت گوشی ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 346
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت چینی اوکیتل تصاویری از گوشی عجیب و پررمزوراز خود منتشر کرده که می‌تواند نیاز کاربر را تا یک هفته بدون شارژ پاسخ دهد.

این کمپانی چینی باطری 10 هزار میلی‌آمپری که 5 برابر گوشی آیفون قدرت دارد را روی گوشی سری خود نصب‌کرده است.

این گوشی مطابق تصویر کمی چاق‌تر از سایر گوشی‌ها به نظر می‌رسد و از فناوری شارژ سریع نیز برخوردار است تا گوشی در کمترین زمان ممکن دوباره شارژ شود.

دیجیتال اسپای گزارش داد این گوشی پهن‌تر و ضخیم‌تر از آیفون 6 (با باطری 1810 میلی‌آمپری) و گلکسی سامسونگ است.

این شرکت چینی امیدوار است تا سازندگان گوشی را ترغیب کند تا از باطری‌هایی با حجم بیشتر استفاده کنند تا دغدغه اصلی کاربران کمتر شود.

 

 

منبع:خبرآنلاین

 

 



:: برچسب‌ها: باتری گوشی , گوشی هوشمند ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 342
نویسنده : بنیامین سلمانی

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که ساعت اپل با توجه به قیمتی که دارد امکانات خاصی را در اختیار کاربر خود نمی گذارد.فروش نه چندان خوب این گجت هم تاییدی بر این مدعا است.اما اپل اگر بخواهد در عرصه رقابت ساعت های هوشمند باقی بماند می بایست نسل بعدی اپل واچ را با ویژگی هایی بهتر و قابل توجه تری نسبت به نسخه اول این ساعت روانه بازار کند.شاید یکی از این ویزگی ها دوربین جلوی FaceTime باشد که اکنون گفته شده در نسل دوم اول واچ به کار گرفته خواهد شد.

apple-watch-FaceTime-camera



:: برچسب‌ها: اپل واچ , نسخه جدید اپل واچ , ساعت هوشمند اپل ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 335
نویسنده : بنیامین سلمانی

نوکیا نامی ماندگار و دوست داشتنی در صنعت گوشی های موبایل است که سخت می توان آن را فراموش کرد.طرفداران بی شمار این برند از زمان فروش بخش موبایل نوکیا به مایکروسافت ، لحظه شماری می کنند تا قرارداد این شرکت با مایکروسافت به پایان رسیده و دوباره شاهد حضور گوشی های هوشمند نوکیا در بازار باشند.اکنون مدیرعامل شرکت نوکیا در مصاحبه ای رسما تایید کرده که این شرکت به زودی به بازار تولید گوشی هوشمند باز خواهد گشت.

nokia



:: برچسب‌ها: نوکیا , گوشی هوشمند ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 356
نویسنده : بنیامین سلمانی

عکاسی از آسمان شب یکی از شاخه های پرطرفدار و جذاب هنر عکاسی است که این روزها افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.هرچند که آلودگی هوا و آلودگی های نوری در شهرهای بزرگ ما را از نعمت دیدن آسمان واقعی شب محروم کرده اما عاشقان عکاسی نجومی همیشه مکان هایی را برای ثبت تصاویر شگفت انگیز از این تابلوی زیبای پروردگار پیدا خواهند کرد.

nikon-D810A



:: برچسب‌ها: دوربین عکاسی , نیکون , عکس نجومی , عکاسی نجومی , دوربین عکاسی نجومی ,
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 337
نویسنده : بنیامین سلمانی

مدتی است که شایعه شده غول کره ای ، سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدیدی از پرچم دار ۲۰۱۵ خود می باشد.این گوشی که گلکسی اس ۶ اج پلاس نام دارد در واقع نسخه بزرگتر گلکسی اس ۶ اج با همان صفحه نمایش خمیده است.امروز OnLeaks تصویری تصویری منتسب به گلکسی S6 اج پلاس را منتشر کرده که ابعاد بزرگتر این گوشی را نسبت به گلکسی اس ۶ اج نشان می دهد. این دستگاه علاوه بر ابعاد بزرگ‌تر آن (۱۵۴.۴۵mm x 75.80mm x 6.85mm) جزییات مهم‌تر دیگری هم خواهد داشت.به عبارت دیگر، با در نظر گرفتن این ابعاد، اندازه‌ی نمایشگر این دستگاه ۵.۵ اینچ خواهد بود، این در حالی است که براساس شایعات قبلی اندازه‌ی نمایشگر آن ۵.۷ اینچ بود. اما بدون شک، این نسخه‌ی جدید بلند‌تر و پهن‌تر خواهد بود.

Samsung-Galaxy-S6-edge-Plus



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 اج , گلکسی اس6 اج پلاس ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 527
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی جگوار، درحال‌توسعه خودرویی است که بتواند فکر شما را بخواند.هدف خودروساز انگلیسی، کاهش حوادث ناشی از رانندگی است که براثر عدم تمرکز و پریشان‌حالی به وجود می‌آید. پروژه «حس ششم» متعلق به «جگوار لند روور» از فناوری‌های روز دنیا، پزشکی و علوم فضایی کمک می‌گیرد تا با مانیتور کردن ضربان قلب راننده و تنفس وی، تشخیص عدم تمرکز یا تمرکز را بدهد و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک حین رانندگی، دستورات تعریف‌شده ایمنی را به اجرا دربیاورد.



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خودرووجگوار , حس ششم , ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 904
نویسنده : بنیامین سلمانی

رضوانی موتورز نام یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تولید خودروهای سوپر اسپرت خاص و گرانقیمت است.کمپانی رضوانی موتورز توسط آقای فردیس رضوانی ( ایرانی الاصل ) تاسیس شده و هم اکنون در حال کار بر روی جدیدترین سوپر اسپرت خود با نام رضوانی بیست ( Rezvani Beast ) است.

۲۲



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خودوری رضوانی بیست , سوپراسپرت رضوانی بیست , خودروی اسپرت , خودرو ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 314
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند روز پیش ET News گزارش کرد که کمپانی ال جی در حال کار بر روی نسخه جدیدی از پرچم دار خود با نام ال جی جی ۴ پرو ( LG G4 Pro ) است.در آن گزارش تنها به بدنه فلزی این گوشی اشاره شده بود و خبری از مشخصات فنی آن نبود.امروز مشخصات منتسب به این گوشی منتشر شده که اگر صحیح باشد با یک اسمارت فون بسیار قدرتمند از ال جی روبرو هستیم.

lg-g4-pro



:: برچسب‌ها: ال جی , گوشیLG G4 Pro , گوشی ال جیG4 Pro ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 342
نویسنده : بنیامین سلمانی

کانن( Canon ) یکی از کمپانی مطرح و صاحب نام در عرصه تولید دوربین ، امروز از دوربین جدید خود با نام PowerShot G3 X رسما رونمایی کرد.درادامه شما رابا ویژگی های این محصول جدید کانن آشنا خواهیم کرد.

Canon-PowerShot-G3-X

 



:: برچسب‌ها: کانن , دوربین عکاسی , دوربین PowerShot G3 X کانن , ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 316
نویسنده : بنیامین سلمانی

آذر ماه سال گذشته بود که شنیده شده سامسونگ توسعه ی پردازشگرهای گرافیکی خانگی را به منظور استفاده در چیپست های اگزینوس خود در دستور کار قرار داده.

حتی در آن زمان ذکر گشت که کره ای ها برای رسیدن به این مقصود تلاش کرده اند برخی از مهندسین خبره ی کمپانی های سرشناس و با سابقه ای همچون انویدیا، AMD و اینتل را نیز به خدمت گیرند.

توسعه پردازشگرهای گرافیکی سامسونگ هنوز به ۵ سال زمان نیاز دارد



:: برچسب‌ها: پردازنده , گرافیگ , پردازنده گرافیکی , پردازنده گرافیکی سامسونگ , پردازنده گرافیکی موبایل ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 260
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوشی های هوشمند امروزی ، گجت های گران قیمتی هستند و به همین دلیل امکان به سرقت رفتن این ابزار ها بسیار زیاد است.کم نیستند افرادی که هنگام صحبت با تلفن‌همراه طعمه سارقان شده و حداقل آسیبی که به آنان وارد می شود، از دست دادن آن ها خواهد بود.از طرفی به دلیل استفاده مداوم از این گونه ابزار ها امکان گم شدن آنها نیز وجود دارد.اما شاید ضرر و زیان مالی تنها یکی از مشکلاتی باشد که پس از گم شدن یا به سرقت رفتن گوشی خود متحمل شویم چرا که این روز ها اسمارت فون ها و تبلت ها جدا از کاربرد های ارتباطی به محلی برای نگهداری عکس ، ویدیو و اطلعات خصوصی افراد مبدل شده اند.

Phone-theft

 



:: برچسب‌ها: سرقت موبایل , ردیابی گوشی اندروید , ردیابی گوشی گم شده , پیداکردن گوشی گم شده , ردیابی گوشی ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 331
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ تبلت پایین رده جدیدی را با نام گلکسی تب E در تایوان معرفی کرد.حرف E در این تبلت مخفف کلمه Economic است که نشان می دهد این تبلت یک محصول اقتصادی است.هرچند که با توجه به مشخصات پایین و قیمت ۲۲۵ دلاری آن ، چندان اقتصادی هم به نظر نمی رسد.

samsung-galaxy-tab-e



:: برچسب‌ها: گلکسی تبE , تبلت , سامسونگ ,
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 319
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، اپل فروش آیپد مینی اولیه را متوقف نموده و با حذف این سخت افزار قدیمی از سری آیپد، صرفا مدل های دارای نمایشگر رتینا و چیپست ۶۴ بیتی را در سبد فروش خود نگه داشت.

اپل فروش آیپد مینی اولیه را متوقف کرد



:: برچسب‌ها: اپل , آیپد , آیپدمینی , فروش آیپدمینی ,
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
بازدید : 322
نویسنده : بنیامین سلمانی

همایش یک روزه "5G؛ فرصتها، چالشها و رویکردها" را با هدف همفکری و ارائه پیشنهادها برای سیاستگذاری و رویکردهای آتی کشور در حوزه نسل پنجم شبکه های ارتباطی آغاز شد.



:: برچسب‌ها: همایش 5G , مخابرات ,
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
بازدید : 344
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از انتشار شایعاتی در رابطه با محصولات جدید سامسونگ، این شرکت سرانجام تلفن های هوشمند J7 و J5 را در چین معرفی کرد.

معرفی دو موبایل جدید توسط سامسونگ؛ Galaxy J7 و Galaxy J5 آماده ورود به بازار

 


:: برچسب‌ها: گلکسی جی7 , سامسونگ , گلکسی جی5 ,
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
بازدید : 499
نویسنده : بنیامین سلمانی

آمار دزدی تلفن های هوشمند این روزها سر به فلک می کشد. نه تنها در خارج از کشور، بلکه در ایران نیز افراد بسیاری تا به حال قربانی چنین دزدی هایی شده اند. دزدان محترم برای این موضوع سبک های مختلفی دارند؛ آنها یا تلفن را از جیب شما می زنند، یا هنگامی که مشغول صحبت کردن با آن هستید، آن را از دستتان می ربایند.

یک نوجوان کانادایی در تلاش برای یافتن موبایل گم شده خود به قتل رسید

 


:: موضوعات مرتبط: خارج از بحث , ,
:: برچسب‌ها: قتل , سرقت , موبایل , کانادا ,
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
بازدید : 312
نویسنده : بنیامین سلمانی

 سونی ماه گذشته اسمارت فون اکسپریا Z4 خود را در ژاپن معرفی کرد.اندکی پس از آن و برخلاف انتظار طرفدارن این برند ، نسخه بین المللی این گوشی با همان مشخصات Z4 اما به نام اکسپریا Z3 پلاس رونمایی گردید.امروز سونی مدل دیگری از پرچم دار ۲۰۱۵ خود را با نام Xperia Z4v مخصوص اپراتور مخابراتی Verizon معرفی کرده است.مهمترین تفاوت بین +Xperia Z3 با Xperia Z4v در حضور نمایشگر QHD و قابلیت شارژ بیسیم به صورت داخلی است.

Xperia-Z4v



:: برچسب‌ها: سونی , شارژر بی سیم , سونی Xperia Z4v ,
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
بازدید : 360
نویسنده : بنیامین سلمانی

براساس گزارش جدیدی که توسط یکی از لو دهنده های گمنام اما خوش سابقه منتشر شده است ،  صفحه نمایش آیفون بعدی مجهز به تکنولوژی Force Touch خواهد بود.فاش کننده این اطلاعات Ming-Chi Kuo  ، همچنین عقیده دارد اپل در بدنه آیفون ۶S از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ استفاده کرده است.لازم به ذکر است Ming-Chi Kuo معمولا مشخصات نسل های بعدی آیفون را قبل از رونمایی به درستی پیش بینی می کند.

iphone



:: برچسب‌ها: آیفون , آیفون6 , اپل ,
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
بازدید : 319
نویسنده : بنیامین سلمانی

تا کنون با خود فکر کرده اید که فضا نوردان به چه طریقی در فضا به شبکه جهانی اینترنت متصل می شوند ؟ آیا می دانید سرعت دسترسی به اینترنت در ایستگاه فضایی بین المللی چقدر است ؟ جالب است بدانید سرعت اینترنت در فضا از Dial-Up هم پایینتر است

Internet-in-space



:: برچسب‌ها: اینترنت , دیال آپ , فضا , اینترنت درفضا ,
تاریخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394
بازدید : 356
نویسنده : بنیامین سلمانی

این برنامه دارای ویژگی های جالبی می باشد که از جمله ی آنها میتوان به دیوان عظیم حافظ و فال حافظ اشاره کرد. فال حافظ دارای توضیحات کامل می باشد یعنی به همراه شعر دارای تشریح فارسی نیز بوده و نیت شما را هرآنچه گرفته بودید تفسیر میکند . برنامه فال حافظ بسیار مشهور و بسیار مورد قبول است و نتیجه نیت شما را هر آنچه باشد به زیبایی تمام بیان خواهد کرد. این برنامه که دارای حجمی سبک بوده و بر روی تمام گوشیهای اندروید اجراء می شود دارای تنظیمات کاربردی می باشد مثلا میتوانید قالب و تم برنامه را انتخاب و یا تغییر دهید. در ضمن شما امکان جستجو در اشعار و فالنامه را دارید که میتواند بسیار مفید بوده و در رسیدن سریع به هدف شما را کمک کند. عکس های بیشتر از محیط برنامه در بخش های پایین  آماده شده است.

دانلود برنامه فال حافظ فارسی برای گوشیهای اندروید

 

دانلود ازسرورفایل مانی

دانلود از سرورآپلودبوی

 

نسخه اندروید مورد نیاز: 1.5 و بالاتر

رمز فایل فشرده: www.androidiyan.com

حجم فایل: apk = 1.32 MB



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار حافظ اندروید , دانلود نرم افزار اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 409
نویسنده : بنیامین سلمانی

آیا با تصاویر سلفی آشنایی دارید و می خواهید با دانلود نرم افزار جدید و دوست داشتنی این عکس ها را در اندروید خود بسازید؟ اگر این کلمه را در وب سایت ویکیپدیا جستجو کنید ، به این جمله خواهید رسید : عکسی از خود است که توسط دوربین‌های دیجیتال گرفته می‌شود. این روزها در شبکه های اجتماعی ، کاربران عکس های پروفایل خود را به صورت سلفی توسط دوربین های دیجیتال و یا دستگاه های آیفون و یا آندروید تهیه می کنند ، این بار قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت تهیه تصاویر سلفی به صورت دو گانه آشنا کنیم.

بهترین نرم افزار های اندروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار سلفی , دانلود نرم افزار اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 420
نویسنده : بنیامین سلمانی

آیا تا به حال سعی کرده ای که با استفاده از بلوتوث یک فایل حجیم را برای دیگران ارسال کنید و یا از دیگران دریافت کنید. اگر چنین کاری را انجام داده اید احتمالا متوجه شده اید که ارسال فایل های چند گیگابایتی از این طریق به حدی زمان بر است که تقریبا غیر ممکن می باشد. اما یک راه دیگر برای انتقال اطلاعات وجود دارد آن هم از طریق wifi است زیرا سرعت آن چندین برابر بلوتوث بوده به همین علت کار را برایتان خیلی ساده تر می کند.البته باید بدانید که این کار در حالت عادی امکان پذیر نیس و شما باید از برنامه های جانبی برای این کار استفاده نمایید یکی ازقدرتمند ترین ها در این زمینه نرم افزار SHAREit می باشد که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار شیر را برای اندروید  دانلود کنید.

SHAREit 2.7.38



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار شیر برای اندروید , دانلود نرم افزار به اشتراک گذاری اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 443
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوگل، شرکتی که سیستم عامل اندروید را ارئه می دهد در ابتکاری تازه و جالب، برنامه ای کاربردی را طراحی کرده است که می تواند یک انقلاب در تایپ کردن با گوشی و تبلت ها ایجاد کند، نام این برنامه Google Handwriting Input است که به تازگی اولین نسخه آن منتشر شده است . این برنامه کم حجم صفحه ای سفید را در اختیارتان قرار می دهد تا هر آنچه را که قصد تایپ کردن آن را با کیبورد مجازی دارید این بار تایپ کنید، این کار هم سرعت نوشتن را افزایش می دهد و هم شما را از نصب کردن صفحه کلید های مختلف بی نیاز می کند.

نرم افزار اندروید Google Handwriting Input



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندروید , دانلود اپلیکیشن اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 307
نویسنده : بنیامین سلمانی

Creative Labs در فیسبوک، تقریبا مشابه آزمایشگاه X در گوگل است و محققان در آن محل تلاش می کنند تا با استفاده از هوش مصنوعی، دستاوردهای جدیدی داشته باشند.

فیسبوک از اپلیکیشن Moments با هدف آسان سازی به اشتراک گذاری تصاویر پرده برداشت

 


:: برچسب‌ها: فیسبوک , نرم افزارmomentsفیسبوک ,
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 396
نویسنده : بنیامین سلمانی

به تازگی تصاویری از یک ساعت هوشمند مایکروسافت منتشر گردید که گفته می شد تنها یک طرح مفهومی از ساعت هوشمند مایکروسافت می باشد.اما ظاهرا این ساعت تنها یک طرح مفهومی یا کانسبت نبوده و سال گذشته نمونه هایی از آن را ساخته شده است.به گفته وب سایت ورج ( Theverge ) این ساعت هوشمند سال گذشته ساخته شده و در آن زمان به تعدادی از افراد خاص نشان داده شده اما بنا بر دلایلی پروژه آن متوقف گردیده است.

Moonraker



:: برچسب‌ها: نوکیا , ساعت هوشمند , اسمارت واچ , ساعت هوشمند نوکیا , ساعت هوشمند مایکروسافت ,
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
بازدید : 494
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند روز پیش ، سامسونگ نسخه بی ریخت اما مقاوم پرچم دار امسال خود را با نام گلکسی اس ۶ اکتیو معرفی نمود.گلکسی اس۶ اکتیو در واقع نسخه‌ی ضدآب و مقاوم گلکسی اس۶ است که با سخت افزاری مشابه Galaxy S6 اما با بدنه ای خشن و مقاوم در برابر آسیب های فیزیکی برای علاقمندان به چنین گوشی هایی معرفی شده است.

Galaxy-S6-Active-vs-s6



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , گلکسی اس6 اکتیو , سامسونگ , موبایل , جدیدترین مقایسه ها , مقایسه گوشی های سامسونگ , مقایسه محصولات سامسونگ ,
تاریخ : دو شنبه 25 خرداد 1394
بازدید : 322
نویسنده : بنیامین سلمانی

پیش از این خبرهایی مبنی بر زمان معرفی گوشی Honor 7 هواوی منتشر شده بود، اما حال بر اساس انتشار تیزر جدید توسط این کمپانی، گوشی آنر ۷ به طور رسمی روز نهم تیر ماه معرفی خواهد شد.

 تیزر جدید هواوی Honor 7



:: برچسب‌ها: هواوی , زمان عرضه هانر7هواوی ,
تاریخ : دو شنبه 25 خرداد 1394
بازدید : 319
نویسنده : بنیامین سلمانی

روز قبل مدیر عامل ۵۱ ساله شبکه اجتماعی توییتر استعفا کرد.توییتر جای پای خود را در بسیاری از کشورهای دنیا محکم کرده. ثباتش در شبکه نسبت به قبل خیلی بیشتر شده. و هنوز هم بهترین جا برای دسترسی به خبرهای فوری در اینترنت است.مشکلی که کوستولو نتوانست حل کند معمای جذب کاربران جدید بود. یا، حداقل، جذب کاربران جدید به اندازه‌ای که سرمایه‌گذاران وال استریت را که برای پیشرفت حرص می‌زنند راضی نگه دارد.و به گفته تحلیل‌گران، حتی کسانی که عضو می‌شدند هم دلایل کافی برای استفاده درازمدت از توییتر پیدا نمی‌کردند.

costolo-twitter

 



:: برچسب‌ها: توییتر , مدیرعامل توییتر , استعفای مدیرعامل توییتر ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 330
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی اپل نسخه جدید پاوربیتس 2 را در رنگ‌هایی سازگار با اپل واچ اسپورت معرفی کرده است. به این ترتیب کاربران با داشتن یک اپل واچ و هدفون بی سیم پاوربیتس 2 هم‌رنگ با آن نه تنها تیپ و ظاهر مناسبی خواهند داشت، بلکه می‌توانند با ساعت خود موزیک در حال پخش را کنترل کنند.

پاوربیتس 2



:: برچسب‌ها: پاوربیتس , ایرفون پاوربیتس , اپل , هندزفری , هدست ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 303
نویسنده : بنیامین سلمانی

موسسه تحقیقاتی UserTesting در بررسی که از 52 نفر از صاحبان اپل واچ به عمل آورده به این نتیجه رسیده که اگر چه اکثر این افراد از ورود اپل به دنیای ابزارهای هوشمند پوشیدنی خوشحال هستند ولی خرید ساعت هوشمند اپل را به دوستان و خانواده توصیه نمی‌کنند.

اپل واچ



:: برچسب‌ها: اپل واچ , سیستم عاملWATCH OS2 ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 468
نویسنده : بنیامین سلمانی

با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل، برای اولین بار در ایران و از مشهد مقدس، مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از “سیم‌کارت‌های Usim” بعنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روشهای دسترسی به اینترنت نمایند. نسل چهارم یا 4G تمام قابلیتهای مدرنترین گوشی های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم خواهد شد.

 چطور به LTE متصل شویم؟

4g_info_persian



:: برچسب‌ها: فعالسازی تنظیمات4Gایرانسل , ایرانسل , 4Gایرانسل , اینترنت4G LTEایرانسل ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 848
نویسنده : بنیامین سلمانی

 ایرانسل بسته های جدید خود شامل مکالمه، پیامک و ترافیک اینترنت با هدف ارائه گزینه‌های متنوع‌تر و مقرون به صرفه‌تر به مشترکین سیمکارت های اعتباری را ارائه کرد. براین اساس، مشترکین با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود در دروه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهیانه می‌توانند هزینه های ارتباطی خود را تا میزان چشمگیری کاهش دهند.

irancell



:: برچسب‌ها: تعرفه های جدید ایرانسل , بسته های ایرانسل ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 320
نویسنده : بنیامین سلمانی

اوایل فروردین  امسال بود که کمپانی شارپ از نمایشگر ۵.۵ اینچی خارق العاده خود با وضوح تصویر فوق العاده بالا ۴K و تراکم پیکسلی ۸۰۶ پیکسل بر اینچ رونمایی کرد.حالا به نظر می رسد که ZTE می خواهد اولین گوشی جهان را با نمایشگر ۴K معرفی نماید.این گوشی ZTE Star 3 نام دارد که چند روز پیش تصاویری از آن به بیرون درز کرده بود.

zte-star-3



:: برچسب‌ها: زد تی ای , ZTE ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 292
نویسنده : بنیامین سلمانی

مایکروسافت دستیار صوتی هوشمند خود موسوم به کورتانا را که پیش از این فقط در پلتفرم موبایل این شرکت حضور داشت ، اکنون به ویندوز ۱۰ هم آورده است و کاربران این سیستم عامل هم می توانند از این دستیار صوتی بهرمند شوند.حالا خبر رسیده که توشیبا قصد دارد دکمه ای مخصوص کورتانا را به لپ تاپ های ویندوزی خود اضافه کند تا دسترسی به این دستیار صوتی آسان تر از قبل شود. این شرکت اعلام کرده که از این پس در لپ تاپ های ویندوزی توشیبا دکمه فیزیکی کورتانا قرار خواهد گرفت. این دکمه در بالا سمت چپ کیبورد و در کنار دکمه های فانکشن اضافه خواهد شد. در این صورت دیگر نیازی نیست تا تنظیمات صدا زدن آن را انجام دهید. تنها کافی است که این دکمه اختصاصی را هر زمان که نیاز داشتید فشار دهید تا کورتانا فعال شود.

toshiba-cortana-keyboard



:: برچسب‌ها: کورتانا , لپ تاپ , توشیبا ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 304
نویسنده : بنیامین سلمانی

یکی از خصوصیت های شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ توییر ، محدودیت تعداد کاراکتر ها در هر توییت بود که کاربر می بایست پیام خود را در ۱۴۰ کاراکتر خلاصه می کرد.حالا توییتر رسما اعلام کرده که از ماه آینده این محدودیت را در پیان های مستقیم این شبکه اجتماعی لغو خواهد کرد.

twitter-140-characters-limi



:: برچسب‌ها: توییتر , حذف محدودیت کاراکتر , محدودیت کاراکتر ها در توییتر ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 346
نویسنده : بنیامین سلمانی

داستان تبدیل شدن گوگل به شرکتی که نرم افزارهای فوق العاده زیبا می سازد همان سرگذشت تکامل تکنولوژی در عصر موبایل است.

تا همین چند سال نمی شد این را گفت، اما امروز این شرکت، نرم افزارهایی را ارئه می کند که از نظر طراحی بهبود قابل توجه ای یافته اند و حتی از این لحاظ از هر کمپانی نرم افزاری دیگری بهتر عمل می کند و اگر تصورتان این است که اپل شایستگی دریافت این عنوان را دارد، بهتر است تعصبات خود را کنار گذاشته و سپس مقایسه ای منطقی میان اندروید و iOS انجام دهید.

زبان طراحی متریال چگونه به گوگل آمد؟ [قسمت اول]

 


:: برچسب‌ها: زبان متریال , گوگل ,
تاریخ : یک شنبه 24 خرداد 1394
بازدید : 317
نویسنده : بنیامین سلمانی

سال گذشته گوگل Android One را با هدف گسترش موبایل های اندرویدی در میان بازار کشورهای در حال توسعه و در نتیجه دستیابی به ۵ میلیارد کاربر بعدی معرفی کرد. گوگل تمایل داشت تا بتواند با این اکوسیستم، یک اسمارت فون در اختیار کسانی بگذارد که تا کنون به دلیل گران بودن موبایل هوشمند، نتوانسته اند به سراغشان بروند.

آیا واقعا «اندروید وان» یک شکست کامل برای گوگل بوده است؟

 


:: برچسب‌ها: اندروید وان , گوگل , اندروید , ساندر پیچای ,
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 610
نویسنده : بنیامین سلمانی

دولت ایتالیا که چند هفته پیش ساخت یک خودروی شاسی‌بلند بر اساس خودروی کانسپت اوروس را به لامبورگینی پیشنهاد داده بود بعد از توافق متیو رنزی نخست‌وزیر ایتالیا و لامبورگینی بر سر معافیت‌های مالیاتی حالا این خودروساز ایتالیایی، مونتاژ اوروس در خط تولید سنت آگاتا را تأیید کرد.

Lamborghini Urus



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: لامبورگینی , لامبورگینی اوروس , شاسی بلند ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 328
بازدید ماه : 653
بازدید کل : 123198
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com