عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 380
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت سامسونگ تا کنون گوشی های بسیاری را سری A، E، J، S، V، Z روانه بازار کرده است.اکنون به نظر می رسد که این کمپانی در حال کار بر روی یک خانواده کهکشانی جدید با نام Galaxy O است که بزودی از اولین اعضای آن رونمایی خواهد شد.اولین محصولات این سری جدید از سامسونگ فعلا با شماره مدل SM-G550 و SM-G600 شناخته می‌شوند اما گفته شده که با نام های گلکسی O5 و گلکسی O7 روانه بازار خواهند شد.

Samsung-Galaxy-O

 



:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی او , گلکسیO , اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 412
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکتهای بزرگ چینی با اینکه بازار جمعیت میلیاردی چین را به تصرف خود درآورده اند اما از هیچ تلاشی برای ورود و تسلط به بازار دومین کشور پرجمعیت جهان یعنی هندوستان مضایقه نمی کنند.در همین راستا امروز شرکت لنوو از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام A2010 رونمایی کرد که قرار است با قیمت ۷۶ دلار روانه بازار هند شود.

Lenovo-A2010

 



:: برچسب‌ها: لنوو , اسمارت فون , اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 390
نویسنده : بنیامین سلمانی

به نظر می رسد که اچ تی سی زیر بار مشکلات مالی در حال خم شدن باشد.چند روز پیش شنیدیم که این شرکت تا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را در راستای کاهش هزینه‌های جاری تعدیل می کند و اکنون خبر رسیده که این شرکت در حال برنامه ریزی برای فروش یکی از کارخانه‌ های خود در شانگهای می باشد.اچ‌تی‌سی چندین کارخانه در چین و تایوان داشته که در آن‌ها محصولات خود را تولید می‌نماید. 

htc

 



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , شانگهای , چین , موبایل , گوشی , اندروید , کارخانه ,
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394
بازدید : 448
نویسنده : بنیامین سلمانی

از شکل فعلی آی‌فون‌های کمپانی اپل خسته اید؟ اخیرا نابغه طراحی با نام Martin Hajek از ژاپن رندر‌هایی را منتشر کرده است که ساخته دست وی هستند و یک آی‌فون تاشو را نشان می‌دهند که بسیار دوست داشتنی است و می‌تواند برای دوست داران نوستالژی بسیار جالب باشد. همان طور که گفته شد این طراح فردی ژاپنی است و در حال حاضر اسمارت فون‌های تاشو در ژاپن و برخی از کشور‌های آسیایی طرفداران خاص خود را دارند.

Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(7)

 



:: برچسب‌ها: آیفون , گوشی تاشو , اپل , موبایل تاشو , موبایل , تکنولوژی , فناوری ,
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394
بازدید : 383
نویسنده : بنیامین سلمانی

استریم کردن بازی‌های ایکس‌باکس وان در ویندوز 10، یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که این سیستم‌عامل جدید مایکروسافت دارد. ویژگی استریم‌کردن بازی‌ها که قبلا در مورد آن بحث شد، دارای گزینه‌ها و تنظیمات بسیار زیادی است که کار با آن را لذت‌بخش نموده است. به‌تازگی، گزینه‌ جدیدی در تنظیمات سیستمی این ویژگی کشف شده که با فعال کردن آن، می‌توانید به تجربه جدیدی از استریم‌کردن بازی‌های ایکس‌باکس وان برروی سیستم‌عامل ویندوز 10 دست پیدا کنید.

xbox-one-to-pc-streaming-pc-600x430



:: برچسب‌ها: ایکس باکس , مایکروسافت , ویندوز10 , ویندوز , استریم , استریم کردن بازی در ویندوز10 ,
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394
بازدید : 474
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از ماه‌ها پیگیری شایعات در خصوص گلکسی نوت 5، سامسونگ بالاخره لحظاتی پیش از جدیدترین نوت خود پرده برداشت. نوت 5 از زبان طراحی‌ جدید این کمپانی که برای اولین بار در Galaxy S6 به کار برده شد، بهره می‌برد. یعنی یک قاب فلزی که بین دو قطعه شیشه نشکن قرار گرفته است. البته این محصول برای به کارگیری قلم نوری مخصوص سامسونگ، بهینه شده است. در این نسخه دیگر شما برای نوشتن با قلم نیازی به فعال شدن نرم افزار نداشته و تنها با خروج آن می‌توانید اقدام به نوشتن نمایید.

Samsung-Galaxy-Note5-(1)



:: برچسب‌ها: گلکسی نوت , سامسونگ , گلکسی نوت5 , گوشی , موبایل ,
تاریخ : دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 397
نویسنده : بنیامین سلمانی

فورس تاچ به کاربران امکان می‌دهد که با نمایشگر مانند یک دکمه بزرگ برخورد کنند و با فشارهای آرام و محکم بر روی آن، عملکرد متفاوتی را نیز اجرا کنند. اپل بهره‌گیری از این تکنولوژی را اعلام نکرده، اما تحلیلگران و افشاگران مشهور که سابقه بسیار خوبی در نقل اخبار اپل دارند، متفق‌القول استفاده از این فناوری در آیفون بعدی را تایید کرده‌اند.

force-touch



:: برچسب‌ها: فورس تاچ , آیفون , تکنولوژی , فناوری , آی او اس , آیفون 6اس پلاس , آیفون6 اس , آیفون6 ,
تاریخ : دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 478
نویسنده : بنیامین سلمانی

دو تصویر منتسب به جعبه فبلت گلکسی نوت ۵ سامسونگ منتشر شده که در یکی از تصاویر مشخصات فنی این گوشی دیده می شود.البته تمام مشخصات درج شده بر روی جعبه نوت ۵ با آنچه تا قبل از این در مورد آن می دانستیم یکسان است.

Samsung-Galaxy-Note-5-box



:: برچسب‌ها: گلکسی نوت5 , جعبه گلکسی نوت5 , سامسونگ , نوت5 , جعبه موبایل , جعبه گوشی ,
تاریخ : دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 477
نویسنده : بنیامین سلمانی

به نقل از فایننشال تایمز، گوگل برآن است تا یک بار دیگر شانس خود را با پروژه ی «اندروید وان» در هندوستان آزمایش کند.

Android One یک پروژه است که از سوی گوگل توسعه یافته و به سازندگان دستورالعمل هایی سخت افزاری و نرم افزاری می دهد و تولید کنندگان، صرفا موبایل را می سازند و در این میان گوگل نیز متعهد می گردد تا تلفن های مبتنی بر پروژه مورد نظر را به شکل منظم بروز رسانی کند.

چشم امید گوگل همچنان به «اندروید وان»؛ تلاش دوم شامل موبایلی ۳۰ دلاری خواهد بود

 


:: برچسب‌ها: اندروید وان , گوگل , ساندر پیچای , اندروید ,
تاریخ : دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 376
نویسنده : بنیامین سلمانی

بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همراه اول امسال هم برترین اپراتور تلفن همراه کشور شد و رتبه اول را کسب کرد.

Hamrahe-aval-is-first

 



:: برچسب‌ها: همراه اول , اپراتور , اپراتورهای تلفن همراه ,
تاریخ : دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 508
نویسنده : بنیامین سلمانی

احتمالا شما با چند روش برای افزایش و حفظ ماندگاری عمر باتری لپ‌تاپ خود آشنا هستید؛ مثلا همه می‎‌دانیم که کاهش دادن نور صفحه‌نمایش و یا غیرفعال کردن بلوتوث و وای‌فای به افزایش و ماندگاری عمر باتری کمک خواهد کرد. اما جالب است بدانید علاوه بر این روش‌ها، راه‌های موثرتر دیگری نیز وجود دارد که همواره به آن‌ها بی‌توجه بوده‌ایم. در ادامه مطلب، به بررسی این روش‌ها خواهیم پرداخت.

1



:: موضوعات مرتبط: نکات و سفارشات , ,
:: برچسب‌ها: لپ تاپ , باتری لپ تاپ , افزایش عمرباتری لپ تاپ , شارژ باتری لپ تاپ ,
تاریخ : دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 503
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوشی اندرویدی خریده‌اید؟ مبارک است. آن را از جعبه در می‌آورید و حسابی خوشحال هستید. اگر کمی هم ندید بدید باشید، ممکن است از فرط هیجان آب دهانتان خشک شده و دستانتان بلرزد! خونسردی خود را حفظ کنید عزیزان! ملت ویلای 2000 متری می‌خرند و کاملا ریلکس هستند. این که فقط یک گوشی است! ولی از شوخی گذشته، همه می‌دانند که برای یک عاشق فناوری، هیچ‌چیزی لذت‌بخش‌تر از آنباکس کردن یک گجت که متعلق به خودش باشد نیست!

1

با باشگاه تکنولوژی همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: نکات و سفارشات , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , نکات راه اندازی اندروید , راه اندازی اندروید , گوشی اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 348
نویسنده : بنیامین سلمانی

تنها تا چند هفته آینده، اپل از نسخه‌ 6S آیفون خود رونمایی خواهد کرد و هرچه که به زمان احتمالی معرفی آن نزدیک‌تر می‌شویم، تب شایعات و احتمالات درباره این مدل شدت می‌گیرد. به‌تازگی نیز، تصویری از کاور شیشه‌ای جلوی آیفون 6S منتشر شده است.

iPhone_6s.large



:: برچسب‌ها: محافظ آیفون , شیشه محافظ آیفون6S ,
تاریخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 391
نویسنده : بنیامین سلمانی

بر اساس یک گزارش جدید اپل در نظر دارد یک گوشی مقرون به‌صرفه را که جانشین آیفون 5C به حساب می‌آید، در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کند. این گزارش توسط موسسه خبری تایوانی Digitimes به نقل از یک شرکت سازنده قطعات اسمارتفون که نامش هم گفته نشده، ارایه شده است.

iphone-6c-rumours_thumb800



:: برچسب‌ها: آیفون6 , آیفون , محصول جدید اپل , اپل , ,
تاریخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 432
نویسنده : بنیامین سلمانی

همه می‌دانند که Xbox One را یارای رقابت در برابر پلی استیشن 4 نیست! مایکروسافت بیش از همه به این موضوع واقف است، به همین دلیل همواره سعی بر ارایه ابزارها و برنامه‌ها و تبلیغات بسیار برای کنسول بازی خود دارد، بلکه بتواند فاصله بین کنسول خود و کنسول سونی را کم کند. حال مایکروسافت به فکر عرضه محصولات جانبی برای دسته‌های بازی کنسول خود افتاده‌ است.
php2a8h3x



:: برچسب‌ها: XBOX , کیبورد , ایکس باکس ,
تاریخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 470
نویسنده : بنیامین سلمانی

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که دوست دارید تا محصولاتی لوکس و گران قیمت را استفاده کنید و البته متفاوت‌تر از سایرین باشید شاید کمپانی Etsy بتواند مقصد مناسبی برای شما باشد. این شرکت اخیرا یک قاب طلایی را برای آی‌فون 6 پلاس عرضه کرده است که کاملا دست ساز بوده و در ساخت آن از 117 گرم طلا استفاده شده است.

iPhone-6-Plus-case-is-made-out-of-117g-of-solid-gold-1



:: برچسب‌ها: قاب آیفون , آیفون6پلاس , طلا , الماس ,
تاریخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 425
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند روزی است که مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را منتشر کرده است.امروز وب سایت WinBeta به نقل از منابع معتبر اعلام کرده که سیستم عامل ویندوز ۱۰ تا دیروز بر روی ۱۸ میلیون دستگاه نصب شده است.به عقیده کارشناسان این روند می تواند آغازی بسیار خوب برای موفقیت ویندوز ۱۰ باشد.

windows-10

 



:: برچسب‌ها: ویندوز10 , مایکروسافت , ویندوزفون ,
تاریخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 390
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی مدیاتک امروز ازنسل جدید چیپست های ۱۰ هسته ای سری هیلو خود رونمایی کرد.این تراشه جدید که هلیو X30 نام دارد ، در حالی معرفی شده که هنوز زمان زیادی از معرفی نسل قبلی آن یعنی هلیو X20 نگذشته است. ویژگی بارز این چیپست، استفاده از هسته‌های بیشتر A72 و در نتیجه افزایش قدرت آن است.

Mediatek-Helio-X30



:: برچسب‌ها: پردازنده , مدیاتک , چیپست ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 414
نویسنده : بنیامین سلمانی

اکثر اوقات یکی از بزرگ‌ترین مشکلات لوازم الکترونیکی خراب شدن آن‌ها با آب است. حال در این میان، اسمارت فون‌ها به دلیل کوچک بودن و در دسترس بودن، احتمال آسیب دیدنشان به مراتب بیشتر است.

این مشکل پس از سال‌ها پیشرفت علم هنوز به طور کلی حل نشده است، اما کمپانی‌های تولید کننده سعی کردند تا با ایجاد شرایطی برای عدم آسیب دیدن اسمارت فون‌ها در مقابل آب، کمی هواداران خود را راضی سازند. به همین دلیل از زمانی که اسمارت فون‌های ضد آب وارد بازار شدند، این ویژگی به یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های ممکن بر روی این گجت‌ها تبدیل شد و به تبع آن کاربران نیز با بهره‌گیری از این امکان جذاب، توانستند تصاویر زیباتری را با موبایل کوچکشان ثبت کنند. با این وجود طبیعی است که کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون علاقه‌ زیادی به این قابلیت دارند.

wickedleak-wammy-passion-x-waterproof-smartphone



:: برچسب‌ها: گوشی ضدآب , موبایل ضد آب , آب ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 393
نویسنده : بنیامین سلمانی

احتمال می‌رود که سرانجام اپل و BMW محصولی جالب را تولید کنند که کاربران از طریق آن خودرو قادر خواهند بود تا به مرورگری وب و استفاده از سیری بپردازند و در مقابل خودرو از سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی کند. دو وب‌سایت رویترز و Manager Magazin اعلام کرده‌اند که این دو کمپانی در حال مذاکراتی با یکدیگر هستند که البته در این میان می‌توان به سفر مدیران اپل به Leipzig نیز اشاره کرد که دلیل آن‌ها برای انجام چنین کاری مشاهده شیوه ساخت BMW i3 در آن محل بوده است.

bmw-i3-activeassist



:: برچسب‌ها: اپل , خودرو , بی ام و , BMW ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 680
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوشی‌های هوشمند را می‌توان محبوب‌ترین گجت در میان مردم دانست. شاید شما نیز بخواهید با هزینه‌ای کم، یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت بخرید.ما قصد داریم تا 6 گوشی مناسب که قیمت زیر 500 هزار تومان دارند و در این رنج نسبت به قیمت‌شان کارایی مناسبی را به کاربر ارایه می‌دهند، به شما معرفی کرده تا اگر قصد خرید دارید، بتوانید با حداقل هزینه صاحب یک گوشی با حداکثر امکانات و بیشترین کارایی شوید.

msg-2755-0-68055900-1435739464

 

 



:: موضوعات مرتبط: راهنمای خرید , ,
:: برچسب‌ها: گوشی های زیر500تومان , گوشی ارزان , موبایل ارزان , اسمارت فون , موبایل , اندروید ,
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 454
نویسنده : بنیامین سلمانی

ال‌جی اسمارت فون جدیدی را معرفی کرده است که این محصول برخلاف سایر اسمارت فون‌ها ساختاری تاشو دارد (همانند گوشی‌های قدیمی) که چند سالی بود چنین محصولاتی را مشاهده نکرده بودیم.

lggentleandroidflipphone1-630x392



:: برچسب‌ها: ال جی , گوشی تاشو , اسمارت فون , گوشی هوشمند , ال جی gentle , گوشی جدید ال جی , محصول جدید ال جی ,
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 377
نویسنده : بنیامین سلمانی

به‌نظر می‌رسد که پرچم‌دار بعدی سونی تا زمان معارفه و عرضه خود راه‌ زیادی در پیش ندارد. برطبق جدیدترین شایعات، پرچم‌دار بعدی سونی با نام اکسپریا زد 5 در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

Sony-Xperia-Z5

 



:: برچسب‌ها: سونی , عرضه اکسپریا زد5 , اکسپریا زد5 , ,
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 379
نویسنده : بنیامین سلمانی

به طور معمول زمانی قرار است گوشی جدیدی از یک کمپانی صاحب نام معرفی گردد ، از چند هفته قبل شاهد انتشار اخبار و شایعات و همچنین لو رفتن مشخصات منتسب به آن هستیم.با این حال دیروز کمپانی چینی هواوی بی سروصدا از عضو جدید خانواده گوشی های سری G خود رونمایی کرد ، محصولی که پیش از این هیچ خبری از در راه بودن آن منتشر مشده بود

Huawei-G8

 



:: برچسب‌ها: هواوی جی8 , موبایل , گوشی ,
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 436
نویسنده : بنیامین سلمانی

شایدکمپانی هواوی یکی از برندهای به نسبت تازه وارد (در مقابل رقبای پرسابقه) در بازار ایران باشد، اما در طی مدت حضورش به قدری توانسته در دل هواداران جای باز کند، که یکی از صدرنشینان در مارکت کشورمان لقب بگیرد؛ عنوانی که مدیر دفتر این شرکت در ایران، آن را اول می‌داند.

huawei-48-hours-test



:: برچسب‌ها: هواوی , تعویض موبایل ,
تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394
بازدید : 533
نویسنده : بنیامین سلمانی

این روزها به قدری تنوع گوشی‌های موبایل در بازار زیاد شده که پیدا کردن یک گوشی مناسب با توجه به نیازها، گاهی تبدیل به عملیات غیر ممکن می‌شود! همچنین بهای گوشی‌ها نیز نوسانات زیادی دارد و برای همین هیچ‌گاه نمی‌توان یک مدل را برای همیشه انتخابی برتر و یا بدتر دانست! در این مقاله بر آن شدیم تا با توجه به زمان حاضر، به شما بهترین گوشی‌ها نسبت به قیمت‌شان را معرفی کرده و مدل‌هایی که در برابر بهای پرداختی ارزش خرید پایینی هم دارند، به شما نشان دهیم تا از آن‌ها دوری کنید.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای خرید , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای خرید , راهنمای خرید گوشی , خرید موبایل , خرید گوشی ,
تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394
بازدید : 604
نویسنده : بنیامین سلمانی

هوآوی را دیگر همه می‌شناسیم، یک کمپانی بزرگ چینی که با سرعتی وصف ناپذیر توانست بازار اسمارت فون را تکان داده و به رتبه‌های بالایی این لیست جذاب برسد. زمانی که رئیس هوآوی اعلام کرد که در نظر داریم در آینده جای اپل را در بازار بگیریم، شاید کمتر کسی به این سخنرانی وقعی نهاد و همگی آن را یک شوخی بزرگ پنداشتند؛ اما ظرف چند سال، مشخص شد چینی‌ها، هر کاری بخواهند می‌توانند بکنند و حال با آرزوی بلند پروازانه رئیس این کمپانی فاصله چندانی ندارند.

cover-p888



:: برچسب‌ها: هواوی , مشخصات هواوی پی8 , هواویp8 , هواوی پی8 ,
تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394
بازدید : 361
نویسنده : بنیامین سلمانی

بایستی بازار ایران را یکی از عجیب و غریب‌ترین مارکت‌های دنیا دانست، جایی که هیچ آمار دقیق و شفافی از میزان فروش و واردات تلفن‌های همراه نمی‌توان داشت و به همین خاطر، هر کمپانی می‌تواند داعیه برتری برای خودش داشته باشد.

most-selling-phones-in-iran



:: برچسب‌ها: پرفروش ترین گوشیهای ایران , اسمارت فون , هواوی , سامسونگ ,
تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394
بازدید : 357
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از شکست پرچم دار امسال سونی یعنی اکسپریا Z4 ژاپن یا همان اکسپریا Z3 پلاس جهانی ، همه انتظار محصولی جدید ، متفاوت و البته قدرتمند از این شرکت را دارند.چند روز پیش خبری منتشر شد که این شرکت دو اسمارت فون با نام رمز Sony Xperia S60 و Sony Xperia S70 را برای عرضه در کنگره جهانی موبایل بارسلون که در ۴ سپتامبر برگزار خواهد شد ، آماده کرده است.

xperia-z3-and-z3-compact



:: برچسب‌ها: اکسپریا زد5 , سونی , مشخصات زد5 ,
تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394
بازدید : 387
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت سونی امروز صبح در کنفرانسی خبری رسما اعلام کرد که با کمپانی ژاپنی ZMP، سازنده ربات ها و ماشین های رباتیک، تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند و قصد دارند شرکتی با نام Aerosense Inc راه اندازی کنند.

سونی هم به جمع تولیدکنندگان پهپاد پیوست

 


:: برچسب‌ها: پهپاد , سونی , ,
تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394
بازدید : 386
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی وان پلاس تا چند روز دیگر موبایل جدید خود را روانه بازار خواهد کرد. همین موضوع باعث شده تا خبرنگار وال استریت ژورنال به سراغ مؤسس این شرکت رود و با او مصاحبه ای را ترتیب دهد.

موفقیت چشمگیر OnePlus و اشک شوق مؤسس آن در برابر دوربین وال استریت ژورنال

 


:: برچسب‌ها: وان پلاس , اندروید , تبلت , موبایل ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 705
بازدید کل : 123250
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com