عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
بازدید : 551
نویسنده : بنیامین سلمانی

هرچند که آیفون 5c را می توان یک تجربه شکست خورده برای اپل دانست اما به نظر می رسد اپل قصد دارد تا آیفون 6c را نیز معرفی کند. عکس هایی از بدنه پلاستیکی یک گوشی منتشر شده که مشخصا این گوشی iPhone 5c نیست.

در نگاه اول احتمالا شما هم حدس بزنید که اینها عکس بدنه iPhone 5c است اما اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم که دو تفاوت اساسی وجود دارد. اولین تفاوت در بخش حفره فلش دوربین است. فلش حفره دوربین iPhone 5c دایره ای و حفره فلش دوربین آیفون 6c کشیده است. دومین تفاوت در پایین این بدنه پلاستیکی است. جایی که در تعداد حفره های اسپیکر و میکروفون مشاهده می کنیم و نوع آن با هم متفاوت است. 

 

 

 

 

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: آیفون6c , آیفون5c ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 580
نویسنده : بنیامین سلمانی

بازوی تحقیقاتی و در عین حال سری غول جستجو، گوگل ایکس پس از آنکه فناوری‌های خود در زمینه‌ی خودروهای هوشمند بدون راننده، پهپاد و بالون‌های اینترنتی را رونمایی کرد، حال درصدد گسترش دامنه‌ی فعالیت خود در زمینه‌ی پزشکی به منظور تسهیل انجام جراحی‌های روباتیک است.

 

گوگل درپی توسعه‌ی سیستمی برای عمل جراحی با استفاده از روبات‌ها است


:: برچسب‌ها: گوگل , روبات , جراحی ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 606
نویسنده : بنیامین سلمانی

تا کنون کاربران ایرانی در دسترسی به برخی سرویس‌های گوگل مثل پلی استور مشکل داشتند. اما حالا به نظر می‌رسد برخی از این محدودیت‌ها مثل دسترسی به فروشگاه پلی استور و مشکلی که در سینک شدن مخاطبان تلفن‌های اندرویدی با حساب گوگل وجود داشت، رفع شده‌اند.

 

 
رفع برخی محدودیت‌های گوگل برای کاربران ایرانی


:: برچسب‌ها: گوگل , ایران , تحریم , محدودیت ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 611
نویسنده : بنیامین سلمانی

زن‌فون 2 ایسوس با نمایشگر ۵.۵ اینچی که از وضوح 1080p بهره می‌برد و حافظه رم زیاد ۴ گیگابایت را در اختیار دارد، در زمان معرفی و عرضه توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب کرد.

 

زن‌فون 2


:: برچسب‌ها: ایسوس , گوشی جدید ایسوس , اثر انگشت , سنسور , سنسور اثر انگشت ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 664
نویسنده : بنیامین سلمانی

افزایش فروش گوشی های سیائومی در هند :  همان طور که می دانیم شرکت سیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندهای گوشی های هوشمند در جهان می باشد که هنوز سنی از این شرکت نگذشته است .گوشی های این شرکت در نتایج بنچمارک نیز بهترین عملکرد را داشته اند و در رتبه بندی گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۴ نیز رتبه های خوبی را کسب کرده بود.

گوشی های هوشمند شیائومی



:: برچسب‌ها: شیائومی , هند ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 2136
نویسنده : بنیامین سلمانی

آن دسته از کاربرانی که از ویندوز ۸ استفاده میکردند حتما در حین کار کردن متوجه امکانات کم این شده اند به همین دلیل برای تجربه ها و امکانات بیشتر دیگر لازم نیست صبر کنند. مایکروسافت به صورت رایگان این خدمات را به کاربرانش می دهد . فقط با استفاده از چند مرحله آسان شما می توانید ویژگی های ویندوز ۸٫۱ زیادی را به این اضافه کنید.

update-windows8



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز8 , ویندوز8 , 1 , آپدیت ویندوز8به8 , 1 ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 744
نویسنده : بنیامین سلمانی

این روزها، بازی های موبایلی آنلاین بشدت فراگیر شده اند. شاید جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی، کلش آف کلنز باشد. در این پست می خواهیم سرگذشت کمپانی سازنده ی این بازی محبوب، یعنی سوپرسل را مرور کنیم که مطمئناً بسیار جذاب خواهد بود. بازی های این کمپانی برای انواع تبلت و اسمارت فون و در دو پلتفرم IOS و اندروید اجرا می شود. این کمپانی دارای سه عنوان بازی  کلش آف کلنز، هی دی و بوم بیچ در بازار است. کمپانی سوپرسل، به عنوان توسعه دهنده ی بازی های موبایلی در تابستان سال ۲۰۱۰ و در هلسینکی فنلاند متولد شد. در آن زمان، پدیدآورندگان این کمپانی، هیچ تصوری از آینده ی موفق این کمپانی نداشتند. آنها فقط می دانستند که باید بازیهایی عالی را بسازند تا مردم برای چندین سال بتوانند بازی کنند.

43535



:: برچسب‌ها: کلش آف کلنز , کلش آو کلنز , شرکت سازنده کلش آو کلنز , بازیclash of clans ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 611
نویسنده : بنیامین سلمانی

چیپ های جدید تولید شده موسوم به ۳D Nand ، نتیجه همکاری دو کمپانی اینتل و توشیبا است.این چیپ های جدید امکان تولید هاردهای SSD با ظرفیت ۱۰ ترابایت را در ابعادی ۲.۵ اینچی را می دهند.

intel-3d-nand



:: برچسب‌ها: هاردSSD , اینتل ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 652
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت چینی اوپو می خواهد یک گوشی جدید را معرفی کند. این گوشی بر اساس عکسی که امروز از آن به بیرون درز کرده، صفحه نمایشی دارد که اطراف آن هیچ قابی تعبیه نشده است.

 

در کناره های صفحه نمایش هیچ قابی دیده نمی شود و روی گوشی سیستم عامل ColorOS که مخصوص اوپو است دیده می شود.

 

به نظر می رسد به جز گوشی های با صفحه نمایش خمیده گوشی هایی هستند که هنوز جذابیت خوبی دارند و آن گوشی های با صفحه نمایش های بدون قاب هستند.

 

اگرچه شاید نتوان به راحتی به این عکس ها اعتماد کرد اما پیش از این ویدیوهایی از این گوشی منتشر شده بود که این عکس ها را تایید می کند. شما چه گوشی هایی را دوست دارید؟ گوشی های با صفحه نمایش خمیده یا گوشی های با صفحه نمایش بدون قاب مورد علاقه شما هستند؟

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: oppo , اوپو , گوشی بدون قاب , قاب گوشی , قاب موبایل , موبایل بدون قاب , گوشی جدید اوپو , موبایل جدید اوپو , موبایل جدید شرکت اوپو , گوشی جدید شرکت اوپو ,
تاریخ : دو شنبه 10 فروردين 1394
بازدید : 608
نویسنده : بنیامین سلمانی

این شرکت در یک سکوت کامل خبری یک فبلت جدید را به خانواده گوشی های خود اضافه کرد. این فبلت همان است که شایعات بارها در مورد  آن صحبت کرده بودند. E9+ عضو جدید گوشی های هوشمند اچ تی سی است. مشخصات این گوشی را در ادامه مشاهده کنید.

 

  • بدنه نیمه پلاستیک
  • صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت FHD تراکم پیکسلی
  • دوربین 13 مگاپیکسلی
  • رم 2 گیگابایتی
  • اندازه 156.5×76.5×7.49 میلیمتر
  • پردازنده 64 بیتی و 8 هسته ای با سرعت 2 گیگاهرتز
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابایت
  • باتری 2800 میلی آمپری
  • پشتیبانی از دو سیم کارت
  • وزن 150 گرم

 

 

 

 

 

منبع:GSM.IR



:: برچسب‌ها: +HTC E9 , گوشی جدیدhtc ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 143
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 3992
بازدید کل : 127288
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com