عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 608
نویسنده : بنیامین سلمانی

 شرکت فنلاندی نوکیا که زمانی یکه تاز بازار موبایل و تلفن همراه بود، باز هم با ایده های جذاب خود مشتریان خود را حیرت زده می کند، به جرات می توان گفت که نوکیا در زمینه دوربین عکاسی و فیلم برداری موبایل مقام اولین ها را داشته و بسیاری  از فناوری ها در این زمینه توسط این شرکت بر روی تلفن های همراه هوشمند پیاده سازی کرده است.

نوکیا لومیا 1020

از جمله این فناوری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از اولین دوربین عکاسی در سال ۲۰۰۲ و بر روی گوشی نوکیا ۷۶۵۰

استفاده از اولین دوربین فیلم برداری بر روی تلفن همراه با تولید مدل ۳۶۵۰

اولین دوربین ۵ مگاپیکسلی (N82) ، اولین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (N8)  و هم اکنون اولین دوربین ۴۱ مگاپیکسلی با تولید گوشی نوکیا لومیا ۱۰۲۰

این دوربین ۴۱ مگاپیکسلی که با فناوری Pure View طراحی و ساخته شده است ،قبل از نوکیا لومیا ۱۰۲۰ ، بر روی Nokia PureView 808 گذاشته شده بود ولی به دلیل استفاده ی این گوشی از سیستم عامل سیمبین ، موفقیت چندانی به دست نیاورده و تقریبا با شکست مواجه شد.

ولی پس از مشارکت و تلفیق نوکیا با شرکت مایکروسافت و با ساخت ویندوز فون های جدید ، این کمپانی جان تازه ای گرفته و دوربین جدید خود را بر روی Lumia 1020 گذاشته و وارد بازار کرد. در ادامه به بررسی برخی از خصوصایت این تلفن همراه هوشمند می پردازیم ، با زوم تک همراه باشید…

مشخصات فنی و سخت افزاری نوکیا لومیا ۱۰۲۰ :

این گوشی هوشمند از صفحه نمایش لمسی  4.5 اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰* ۷۶۸   و با تراکم پیکسل ۳۳۲ پیکسل از نوع خازنی AMOLED استفاده کرده است که مجهز به فناوری ضد خش گوریل شیشه ای می باشد.

پردازنده و حافظه نوکیا لومیا ۱۰۲۰

حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت و حافظه ی رم آن ۲ گیگابایت می باشد که امکان نصب کارت حافظه بر روی آن وجود نداشته و یکی از مهمترین نقاط ضعف این گوشی تلفن همراه به حساب می آید . CPU دو هسته ای نوکیا لومیا ۱۰۲۰ بر روی چیپ ست Qualcomm Snapdragon S4 سوار شده است که فرکانس پردازشی ۱٫۵ گیگاهرتزی را فراهم می کند.

نوکیا لومیا 1020

دوربین نوکیا لومیا ۱۰۲۰

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، کمپانی نوکیا از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی در این محصول خود استفاده کرده است، از مشخصات این دوربین فوق العاده می توان به مواردی همچون : فوکوس اتوماتیک ، فلاش ، دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی مکالمه ی ویدئویی و تصویر برداری ۳۰ فریم در ثانیه به همراه یک فلش زنون و یک فلش LED  اشاره کرد.

 

دیگر مشخصات فنی نوکیا لومیا ۱۰۲۰

دیگر مشخصات فنی این تلفن همراه هوشمند : باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ، قطب نما ، رادیو ، شبکه های ارتباطی ۳G ، GPRS ، WiFi ، بلوتوث نسخه ی ۳٫۰ ، GPS و NFS می باشند. علاوه بر این به دلیل استفاده از سیستم عامل ویندوز ۸ توانایی اجرای فایل های .exe  و باز کردن فایل های آفیس ، PDF و …  را نیز دارد.

در نهایت این محصول برتر شرکت نوکیا را بیشتر می توان یک دوربین حرفه ای دانست که قابلیت های تلفن همراه و ویندوز فون برای آن اضافه شده است ، وزن آن ۱۵۸ گرم بوده و از فرمت های صوتی MP3 , WAV, ASF, AAC , AMR, M4A, WMA , 3GP, 3G2, AMR-WB, AMR-NB, WMA 10 Pro, WMA 9, AAC LC, AAC +/HEAAC, eAAC+/HEAACv2

نوکیا لومیا 1020

و فرمت های تصویری MP4, WMV, 3GP, M4V, M4A, VC-1, H.264/AVC, H.263 پشتیبانی می کند.

 

نظر شما درباره محصولات این شرکت چیست؟

 

منبع:شهرخبر



:: برچسب‌ها: نوکیا لومیا1020 , لومیا1020 , نوکیا , دوربین نوکیا لومیا1020 ,
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 600
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی سامسونگ در کنار اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد که گلکسی S6 نام داشت و نسخه خمیده آن نیز گلکسی S6 اج نامیده می‌شد. هر دو محصول ارتقا زیادی را نسبت به نسل قبلی تجربه کرده‌اند و اصلی‌ترین ارتقا نیز از دیدگاه کاربران بدنه فلزی و خوش فرم آن بود که بهبود زیادی یافته و اکنون می‌توان به گلکسی S6 نیز لقب پرچم‌دار را داد (زیراکه پلاستیک چندان شایسته پرچم نبود). به هر حال با معرفی هر دو نسخه از پرچم‌دار جدید سامسونگ این محصولات با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند و چندی پیش نیز خبری در خصوص نسخه دو سیم‌کارته آن به‌گوش رسید.

 یک خرده فروشی خبر از نسخه دو سیم‌کارته گلکسی S6 می‌دهد!

اما اکنون شایعات جدیدتری منتشر شده‌اند که نشان از یک نسخه بادی بیلدینگ کار دارند که نه به آب اعتنا می‌کند و نه به گرد و غبار. اگر به خاطر داشته باشید آخرین پرچم‌داران سامسونگ تماما یک نسخه اکتیو نیز داشتند که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بود اما امکانات نسبتا کمتری داشت و اکنون نیز شایعاتی در خصوص گلکسی S6 اکتیو به گوش می‌رسد.

گلکسی S6 اکتیو بر اساس شایعات مشخصاتی بسیار شبیه به گلکسی S6 خواهد داشت اما فاقد سنسور اثر انگشت و ضربان قلب خواهد بود و انتظار می‌رود دوربین ضعیف‌تری نیز داشته باشد اما در مقابل قادر است در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند.

galaxy-s6-active

سامسونگ به دلیل عدم قرار دادن شیار کارت حافظه برای گلکسی S6 مورد سرزنش زیادی قرار گرفت و گویا اکنون تصمیم دارد تا این شیار را دوباره از طریق گلکسی S6 اکتیو بازگرداند. علاوه بر این امکان دسترسی کاربر به باتری نیز میسر خواهد بود. تاکنون این خبر توسط سامسونگ تایید یا رد نشده است اما تقریبا بر اساس سال‌های گذشته مطمئن هستیم که شاهد چنین محصولی خواهیم بود.

 

رونمایی اپل از پهپاد جدیدش

جزئیات بیشتر در اپل کلاب



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 اکتیو ,
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 595
نویسنده : بنیامین سلمانی

گر شما نیز یکی از افرادی هستید که با معرفی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج شیفته قدرت و زیبایی آن‌ها شده‌اید و تصمیم دارید که هرچه سریع‌تر اقدام به خرید آن‌ها بکنید باید بگوییم که بهتر است لحظه‌ای درنگ نمایید. چرا؟ چون اگر میزان حافظه داخلی گوشی جدید شما برایتان مهم است باید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

bgr-samsung-galaxy-s6-10

 



:: برچسب‌ها: حافظه داخلی گلکسی اس6 , معایب گلکسی اس6 ,
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 560
نویسنده : بنیامین سلمانی

نسخه متفاوت و خاص آخرین کهکشانی سامسونگ که S6 edge نام دارد از نظر زیبایی یکی از چشم نوازترین محصولات سامسونگ است. پس از پیش بینی فروش 55 میلیونی S6 در سال جاری به‌نظر می‌رسد سامسونگ کار سختی برای پاسخ به تقاضاها داشته باشد زیرا که انتظار می‌رود نسخه خمیده S6 نیز طرفداران زیادی داشته باشد.

analysts_samsung_to_sell_55m_galaxy_s6_and_s6_edge_this_year

 



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , galaxy s6 , نسخه خمیده گلکسی اس6 ,
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 571
نویسنده : بنیامین سلمانی

فیسبوک در کنفرانس توسعه دهندگان خود، تغییرات جدید را به همراه اپلیکیشن‌های تازه معرفی کرد. این کمپانی که پیش از این هم تغییراتی در خصوص ارائه ابزارهای هوش مصنوعی اعمال کرده بود، در این کنفرانس اعلام کرد که سیستم هوش مصنوعی فیسبوک قادر است محتوای فایل‌هایی را که کاربران به اشتراک می‌گذارند، تشخیص دهد.

 

فیسبوک امکان شناسایی محتوای به اشتراک گذاشته شده کاربران را دارد


:: برچسب‌ها: FACEBOOK , اشتراک گذاری ,
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 588
نویسنده : بنیامین سلمانی

فیسبوک مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که در حال کار بر روی نوعی پهپاد است که دسترسی به اینترنت را برای مناطق خاص تسهیل کند. این پهپادها با هدف ارائه‌ی اتصال اینترنت به مناطق دور افتاده‌ی زمین و مکان‌هایی که در آن‌ها خبری از پوشش اینترنتی نیست طراحی شده‌اند. حال خبرها حکایت از آزمایش قریب‌الوقوع این پهپادها توسط فیسبوک دارد.

 

پهپاد فیسبوک


:: برچسب‌ها: پهپاد , فیسبوک , پهپادفیسبوک ,
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 598
نویسنده : بنیامین سلمانی
ال جیتصمیم گرفته است که در پرچمدار بعدی خود یعنی ال جی جی ۴ – LG G4 از اسکنر اثر انگشت استفاده کند . تا حالا ال جی با سرمایه گذاری در تکنولوژی های اینچنینی مخالف بود با این وجود مجبور شده است از جریان به وجود آمده بعد از گوشی آیفون Iphone 5s پیروی کند . در سال ۲۰۱۳ اپل دارای دسترسی اختصاصی به بهترین حسگر های اثر انگشت داشت به همین جهت بیشتر شرکت ها شامل ال جی تصمیم گرفته اند تا از این تکنولوژی صرف نظر کنند .

 

استفاده ال جی از اسکنر اثر انگشت در LG G4

 

در کنگره جهانی موبایل امسال سامسونگ دو تا گوشی گلکسی خود با نام های گلکسی اس ۶ – Galaxy S6 و گلکسی ۶ اج – Galaxy S6 edge را معرفی کرد که هر دو از اسکنر اثر انگشت و تکنولوژی پرداخت Samsung Pay و سرویس های آن استفاده میکنند . کوالکوم نوع جدیدی از اسکنر های اثر انگشت را بر پایه اسکن ۳ بعدی معرفی کرد و بنابراین از TouchID اپل از نظر سرعت و امنیت پیشی گرفت .

در جریان این اتفاقات به نظر میرسد ال جی نهایتا تصمیم گرفته است که وارد مسابقه پرداخت های موبایل / اثر انگشت شود . بنابر گزارش یک منبع آگاه در کره جنوبی ، ال جی در حال انجام تغییرات دم آخری روی پرچمدار خود یعنی ال جی جی ۴ – LG G4 و اضافه کردن اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه خاموش روشن عقب گوشی می باشد .

معرفی LG G4 در بهار امسال می باشد.

 

منبع:tech24.ir



:: برچسب‌ها: اثر انگشت , LG G4 , سنسور , سنسور اثر انگشت ,
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 639
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از توقف تولید تبلت سرفیس ۲ مایکروسافت در ماه ژانویه ، حالا وب سایت WinBeta ادعا کرده که مایکروسافتقصد دارد جایگزینی برای سرفیس ۲ روانه‌ی بازار کند که خوشبختانه این بار به جای پردازنده‌های مبتنی بر معماری آرم و سیستم‌عامل ویندوز RT به پردازنده‌های کم‌مصرف و بدون نیاز به فن از اینتل و نسخه‌ی کامل ویندوز ۸ یا ۱۰ مجهز خواهد شد.

این محصول جدید مایکروسافت در مقایسه با سرفیس پرو ۳ از مشخصات متوسطی بهره می برد و این تبلت بر خلاف سرفیس RT تنها به اجرای نرم افزار های مدرن ویندوز ختم نمی‌شود.

Surface-1

 یکی از مهمترین ویژگی های این تبلت ، استفاده از  پردازنده اینتل اتم یا سری Core M به جای پردازنده‌های مبتنی بر معماری آرم و سیستم‌عامل ویندوز RT است.تلاش اینتل طی سال‌های اخیر منجر به کاهش مصرف انرژی در پردازند‌ه‌های این شرکت و افزایش قدرت و بازده‌ی آن‌ها شد. این دو عامل موجب شد تا پردازنده‌های کم مصرف اینتل حداقل در شاخه‌ی تبلت‌ها بتوانند به راحتی با پردازنده‌های مبتنی بر معماری آرم رقابت کنند و این به معنی مرگ ویندوز RT است. از سال گذشته هیچ محصول مبتنی بر ویندوز RT تولید نشده است و حتی خود مایکروسافت نیز دیگر میلی به تولید سرفیس بر پایه‌ی این سیستم‌عامل ندارد.

قیمت این تبلت جدید هنوز مشخص نیست اما قطعا پایین تر از نسخه های قبلی سری سرفیس است . سرفیس جدید احتمالا کمی قبل از کنفرانس ( Build ) توسعه دهندگان ۲۰۱۵ مایکروسافت معرفی خواهد شد . این کنفرانس در ۲۹ آوریل برابر با ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: مایکروسافت+تبلت+تبلت سرفیس ,
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 667
نویسنده : بنیامین سلمانی

موفقیت بی‌نظیر ال‌جی در بازار اسمارت‌فون مدیون خط G آن است. اگرچه ال‌جی در سال ۲۰۱۱ توانسته بود در مجموع ۲۰ میلیون اسمارت‌فون صادر کند، اما این رقم در سال ۲۰۱۴ به ۵۹.۶ میلیون افزایش پیدا کرده که قطعا به دلیل فروش موفق پرچم دار سال گذشته این کمپانی یعنی اسمارت فون G3 بوده است.همین موفقیت ها انتظارات را از این کمپانی بالا برده و همه منتظر گوشی ال جی G4 هستند.

LG-G4-or-G4-Note2-(2)



:: برچسب‌ها: LG G4+ال جی جی4 ,
تاریخ : جمعه 7 فروردين 1394
بازدید : 589
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از آنکه اپل و سامسونگ از سیستم پرداخت خود رونمایی کردند، حال فیس‌بوک نیز در نظر دارد از سیستم مشابه مالی خود رونمایی کند. با استفاده از اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر، در آینده‌ی نزدیک می‌توان در کشور آمریکا به رد و بدل کردن پول پرداخت.

 

اپلیکیشن فیس بوک مسنجر امکان ارسال پول به دیگران را فراهم می‌کند
 
 

فیس‌بوک در حال فعال کردن یک ویژگی در اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر است که با استفاده از آن کاربران قادر خواهند بود از طریق این شبکه‌ی اجتماعی به دوستان خود پول ارسال کنند.

 



:: برچسب‌ها: فیسبوک , facebook messenger , فیسبوک مسنجر ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 744
بازدید کل : 123289
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com