عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 7 فروردين 1394
بازدید : 1639
نویسنده : بنیامین سلمانی

بر اساس گزارش های اولیه گلکسی نوت 5 در تاریخ 13 شهریور تا 18 شهریور معرفی خواهد شد.

 

هنوز هیچ اطلاعاتی از این پرچمدار هوشمند به بیرون درز نکرده است اما دنیای مجازی پر است از شایعات در مورد این محصول خلاقانه که آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

 



:: برچسب‌ها: گلکسی نوت5+زمان معرفی گلکسی نوت5+مشحصات گلکسی نوت5+galaxy note5 ,
تاریخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394
بازدید : 568
نویسنده : بنیامین سلمانی

تصاویر فاش شده‌ی بسیاری از HTC One M9 Plus منتشر شده که باعث شد بی‌صبرانه منتظر اشاره‌ی رسمی اچ‌تی‌سی به این دستگاه باشیم. اکنون این مساله اتفاق افتاده و تولیدکننده‌ی تایوانی گوشی‌های هوشمند اقدام به ارسال دعوتنامه‌ی مربوط به مراسم جدیدی کرده که در تاریخ 8 آپریل مصادف با ۱۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

HTC One M9 Plus
 


:: برچسب‌ها: اچ تی سیHTC ,
تاریخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394
بازدید : 586
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ که دیگر نامی بزرگ در صنعت نمایشگر و تلویزیون به حساب می‌آید، همیشه سعی کرده از رقبای سرسختی چون ال‌جی عقب نماند و از همین رو قصد دارد 5 مانیتور جدید با نمایشگر منحنی را روانه بازار کند.

 

Samsung Curved Monitor


:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور منحنی , مانیتور سامسونگ , مانیتور منحنی سامسونگ ,
تاریخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394
بازدید : 527
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ با معرفی دو گوشی گلکسی نوت اج و گلکسی اس ۶ اج به همه ثابت کرد که هم علاقه بسیاری به تولید گجت هایی با صفحه نمایش خمیده دارد و هم تکنولوژی و توانایی این کار را.اما این محصولات برای گجتی که در سال آینده از سامسونگ می بینیم تنها یک شروع به حساب می آید.وب سایت Business Korea امروز اعلام کرده که سامسونگدر حال کار بر روی یک گوشی کاملا منعطف است.

samsung_flexible_amoled_pho

 



:: برچسب‌ها: گوشی خمیده سامسونگ , اسمارت فون منعطف , گوشی منعطف , گوشی تاشو سامسونگ , موبایل تاشو سامسونگ ,
تاریخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 591
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت شیائومی که به تولید گوشی‌های هوشمند شهرت دارد اخیرا تلویزیون هوشمند ۴۰ اینچی با وضوح  اچ‌دی معرفی کرده که علاوه بر قابلیت‌های کارآمد، قیمتی برابر با ۳۲۲ دلار دارد.

Mi TV 2
 
 

 شیائومی یک سال پیش از تلویزیون ۴۹ اینچی 4K خود که دارای سیستم عامل اندروید بود رونمایی کرد، این تلویزیون هوشمند قیمتی معادل ۶۴۵ دلار داشت. حال این کمپانی نسل دوم تلویزیون‌های خود با نام Mi TV 2 را معرفی کرده و با قیمتی بسیار رقابتی پیش‌فروش آن آغاز شده است.

وضوح تصویر این تلویزیون ۴۰ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و از فناوری X-GEN شرکت شارپ به همراه نور پس‌زمینه LED با نسبت کنتراست ۵۰۰۰:۱ بهره می‌برد. پردازنده این دستگاه شامل چیپ‌ست چهار هسته‌ای MStar 6A908 با فرکانس ۱.۴۵ گیگاهرتز است. از دیگر مشخصات این تلویزیون می‌توان به پردازنده گرافیکی Mali 450MP4 و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی اشاره کرد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر دارای  ۱۴.۴ میلی‌متر ضخامت است و از سیستم صدای Dolby MS12 بهره می‌برد. این تلویزیون می‌تواند فرمت‌های H.265 ده‌بیتی را نمایش دهد، همچنین از فرمت‌های H.264، MPEG4، FLV، MOV، AVI، MKV، TS، MP4 و سایر فرمت‌‌‌های تصویری رایج نیز پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون مجهز به سیستم عامل MIUI TV مبتنی بر اندروید است، نسخه فعلی این سیستم عامل ۴.۴ اندروید است که به زودی بروزرسانی نسخه ۵ از اندروید را دریافت خواهد کرد. تلویزیون Mi TV 2 روز ۳۱ مارس در فروشگاه آنلاین شیائومی با قیمتی معادل ۳۲۲ دلار به فروش خواهد رسید.

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: شیائومی , اسمارت تی وی , اسمارتtv ,
تاریخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 657
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از ورود دردانه ی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ در نمایشگاه ۲۰۱۵ MWC بارسلون، سیلی از مقایسه ها با پرچم داران برندهای دیگر انجام شده است. اما شاید جنجالی ترین آن ها، مقایسه ی اس ۶ با تازه وارد اپل، یعنیآیفون ۶ است، چرا که این دو کمپانی رقابت تنگاتنگ و دیرینه ای با هم داشته اند و البته که بحث طرفداران آنها نیز همیشه پر از تنش و برخورد بوده است. بهتر است بگوییم اپل و سامسونگ همیشه شاخ به شاخ بوده اند!

com

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , مقایسه گلکسی اس6با آیفون , اندروید , آی او اس , ios ,
تاریخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 584
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی چینی Oppo در حال کار بر روی یک اسمارت فون با صفحه نمایشی بدون حاشیه است.نمایشگر ۵.۵ اینچی و بی حاشیه این گوشی از فناوری Aquos Crystal شرکت شارپ‌ بهره می برد.

 

از تصاویر پیداست که، حاشیه‌های صفحه نمایش به زیبایی حذف شده‌اند و به زیبایی گوشی افزوده‌اند. البته در تصویر سمت چپ شماره‌ها در لبه تصویر از حالت نمایش طبیعی خود خارج شده‌اند که می‌تواند یکی از مشکلات این نوع صفحه‌نمایش باشد.

oppo 1

البته این ممکن است به دلیل فوکوس بد و یا کیفیت پایین عکس اتفاق افتاده باشد و نمی توان به واسطه یک عکس در مورد این فناوری قضاوت کرد اما چیزی که مطمئنا اهمیت دارد این است که این نوع صفحه نمایش در گوشه‎‌های خود افت کیفیت نداشته باشد.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: اوپو , حاشیه , موبایل , چین , oppo ,
تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 600
نویسنده : بنیامین سلمانی

در ادامه‌ی تلاش‌های سایانوژن برای توسعه‌ی اندروید مستقل از گوگل، این کمپانی موفق به جذب سرمایه‌گذاری 80 میلیون دلاری شد. با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون دلاری مایکروسافت در این کمپانی محقق نشد در عوض کمپانی‌های دیگری به پشتیبانی از سایانوژن و ایده‌های آن پرداختند.


جذب سرمایه‌ 80 میلیون دلاری توسط سایانوژن و برنامه‌ ریزی برای توسعه‌ اندروید بدون گوگل


:: برچسب‌ها: اندروید , سرمایه , 80میلیون دلار , گوگل , توسعه , برنامه ریزی ,
تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 606
نویسنده : بنیامین سلمانی

جمع‌آوری اطلاعات در مراکز درمانی ابولا شرایطی ویژه‌ و نیاز به دستگاهی دارد که در برابر آلودگی‌ها محافظت شده باشد. در این راستا پزشکان این مراکز از شرکت گوگل درخواست کرده‌اند تا برای جمع‌آوری اطلاعات تبلتی بسازد که امکان انتقال ویروس ابولا توسط این دستگاه‌ها وجود نداشته باشد.

ساخت تبلت برای مراکز درمانی ابولا توسط گوگل
 
 لینک های مرتبط
 
 
 


:: برچسب‌ها: ابولا , تبلت , مراکز درمانی , بیمارستان ,
تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 550
نویسنده : بنیامین سلمانی

ظاهرا کمپانی های بزرگ تولید کننده تلفن همراه ،در پرچم داران امسال خود ، چندان به مقوله بسیار بسیار مهم باتری توجهی نداشته اند.پس از انتشار نتایج نا امید کننده تست باتری گلکسی اس ۶ سامسونگ ، حالا نوبت به اچ تی سیرسیده تا با پرچم دار تازه وارد خود یعنی HTC One M9 یکبار دیگر ما را نا امید کند.

htc-one-m9

لینک های مرتبط

اپل کلاب

تک بروز_تازه های تکنولوژی

 



:: برچسب‌ها: باتری وان ام9 , وان ام9 , اچ تی سی وان ام9 , باتری ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 748
بازدید کل : 123293
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com