عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 فروردين 1394
بازدید : 701
نویسنده : بنیامین سلمانی

اکنون به مقایسه قیمت آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس ، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج و اچ تی سی وان ام ۹ خواهیم پرداخت.

 تمام قیمت ها به پوند انگلستان می باشد

● قیمت پوند انگلستان در بازار ایران در تاریخ ۳ فروردین ۱۳۹۴ : ۴۹,۰۳۴ ( ۴۹۰۰ تومان )

گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج سامسونگ

samsung_galaxy_s6_edge_hands

سامسونگ با تغییر جنس بدنه‌ی گوشی به فلز و استفاده از لایه محافظتی  Gorilla Glass 4 قیمت گوشی خود را بالا برده است. گلکسی اس ۶ با رنگ مشکی و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی ۶۰۰ پوند در فروشگاه سامسونگ بریتانیا قیمت دارد. نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هنوز قیمت گذاری نشده‌اند. اگر هم ظاهری شیک‌تر را می‌پسندید باید به سراغ گلکسی اس ۶ اج با صفحه نمایشی متفاوت بروید. قیمت این گوشی برای نسخه ۶۴ گیگابایتی ۷۶۰ پوند می‌باشد و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی همانند برادر کوچک خود قیمت گذاری نشده‌است.

سامسونگ قرار است این گوشی را تا ۱۰ آوریل به صورت رسمی عرضه کند. کمپانی کره‌ای سامسونگ برای کسانی که گزینه‌ی پیش خرید را انتخاب کردند ۹ آوریل گوشی را می‌فرستد.

اچ تی سی وان ام ۹

htc-one-m9-product-8_002

اما اچ تی سی One M9 که تقریبا با ظاهری یکسان نسبت به نسخه‌ی قبلی خود به بازار آمده و پردازنده‌ای قوی‌تر دارد ۵۸۰ پوند قیمت دارد که این قیمت برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده‌است. هنوز قیمت‌ دیگر نسخه‌های این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده است.

آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس

iPhone-6-and-iPhone-6-plus-

آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس زودتر از نمایشگاه MWC معرفی شدند اما این بدان معنا نیست که این گوشی‌ها کاهش قیمت داشته باشند. به هر حال کمپانی اپل سیاست‌های خاص خود را دارد و تا معرفی آیفون بعدی شاهد کاهش قیمت آنها نخواهیم بود. نسخه‌ی ۴.۷ اینچی آیفون ۶ با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از ۵۳۹ پوند در انگلستان شروع شده و تا ۶۹۹ پوند برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی بالا می‌رود.

اگر هم صفحه نمایش بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهید باید ۶۱۹ پوند برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی آیفون ۶ پلاس هزینه کنید. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی آن ۶۹۹ پوند و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آن ۷۸۹ پوند قیمت دارد.

شاید آیفون دیگر لقب گران‌ترین را نداشته‌باشد چرا که سامسونگ گلکسی اس ۶ اج نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با ۶۰ پوند بیشتر این لقب را از آن خود کرده‌است. به هر حال گلکسی اس ۶ اج با صفحه نمایش خاص خود قیمت خاصی هم می‌طلبد.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , اچ تی سی وان , ,
تاریخ : دو شنبه 3 فروردين 1394
بازدید : 608
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوگل راه کار جدیدی را به واسطه گجت های پوشیدنی نظیر دستبند و ساعت هوشمند ارائه کرده است.

اپدیت جدید اندروید wear گوگل به شما این امکان را می‌دهد که در صورت مفقود شدن گوشی، به دستبند یاساعت هوشمند اندرویدی خود فرمان داده تا گوشی شما را پیدا کند.

smartwatch-1



:: برچسب‌ها: اسمارت واچ , اندروید , اندروید ور , android wear ,
تاریخ : یک شنبه 2 فروردين 1394
بازدید : 595
نویسنده : بنیامین سلمانی

 از کارهای جالبی گه شرکت گوگل همیشه انجام میدهد ، تغییر نشان یا نامواره خود در مناسبت ها و روز های خاص بوده است. این شرکت در عیدها، زادروز شخصیت‌های شناخته‌شده و رویدادهای مهم مانند المپیک، تغییرات و ویژگی‌هایی طنزآمیز (مثل تغییرات کارتونی) بر نامواره‌اش اعمال می‌کند. این تصاویر هنری و گرافیکی ویژه که توسط طراحانی نظیر دنیس هوانگ و رایان گرمیک خلق می‌شوند، با نام دودلز (Google Doodles) شناخته می‌شوند.گوگل به مناسبت نوروز هم نشان‌های ویژه‌ای طراحی کرده است.

در نشان نوروزی گوگل، که برای کاربران افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، قرقیزستان ، ازبکستان و هندوستان به نمایش در می‌آید، از گل و سبزه و زنبور استفاده شده است.متاسفانه به دلیل تحریم ها این نشان برای کاربران داخل ایران نمایش داده نمی شود.

لوگوی نوروزی گوگل برای سال 1394 خورشیدی ( 2015 )

لوگوی نوروزی گوگل برای سال ۱۳۹۴ خورشیدی ( ۲۰۱۵ )

همچنین گوگل به مناسبت اولین روز بهار نشان دیگری طراحی کرده که در آن گل‌های مختلف به شکل نشان گوگل درآمده‌اند.این نشان برای کاربران کشورهایی چون چین، ژاپن، ترکیه، یونان و فنلاند به نمایش درمی‌آید.

unnamed

لوگوی گوگل به مناسبت اولین روز بهار ( ۲۰۱۵ )

گوگل پیوسته به مناسبت‌های مختلف نشان صفحه اول خود را تغییر می‌دهد.این شرکت پیش از این نیز چندین بار از نشان نوروزی استفاده کرده است.

برای مشاهده تمام نشان های طراحی شده گوگل به صفحه گوگل دودلز (Google Doodles) مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: نوروز , آرم گوگل ,
تاریخ : یک شنبه 2 فروردين 1394
بازدید : 585
نویسنده : بنیامین سلمانی

شایعات حاکی از آن است که این سازنده چینی در حال آماده سازی یک محصول جدید است که از قیمت بسیار پایین و سخت افزاری نسبتا خوب برخوردار خواهد بود. تلفن هوشمند مذکور که تصویری از آن نیز از طریق وب سایت Weibo به اینترنت راه یافته، از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰پی برخوردار است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان به یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای داخلی، دوربین های ۸ و ۲ مگاپیکسلی اصلی و دوم و اندروید ۴.۴.۴ اشاره کرد. 

 

 

 

 

اما نکته بسیار جالب توجهی که در این محصول دیده می شود، استفاده از چیپ LC1860C به جای اسنپدرگن ۴۱۰ است که پیشتر در Redmi 2 دیده بودیم. این محصول، ساخته یکی از سازندگان بزرگ پردازنده در چین با نام Leadcore Technology است که باید دید چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبعی که این اطلاعات و تصویر فوق را منتشر کرد در رابطه با قیمت گفت که شیائومی قصد دارد این تلفن هوشمند را با قیمت ۳۹۹ یوان چین که معادل حدودی ۶۵ دلار است به فروش برساند. اما باید گفت این قیمت از چند جهت بسیار بعید به نظر می رسد و حتی مدیر عامل شیائومی، Lei Jun، اعلام کرده که این کمپانی برنامه ای برای معرفی یک تلفن هوشمند ۶۵ دلاری ندارد. اما به هر صورت می توان انتظار داشت محصول بعدی شیائومی قیمتی بین ۶۵ و ۱۱۰ دلار خواهد داشت. 

 

منبع:gsm.ir

 

 



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393
بازدید : 993
نویسنده : بنیامین سلمانی

در نمایشگاه ژنو امسال در غرفه کمپانی محصولات مختلف از کانسپت های Zegna گرفته تا مدل‌های سدان و اسپورت یکی‌یکی به‌صف شده بودند تا چشم‌ها را متوجه هنر و ذوق اصیل ایتالیایی کنند، چیزی که در هیچ جای دیگر کره خاکی وجود ندارد. 

 نگاهی بر غرفه مازراتی در نمایشگاه ژنو 2015

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مازراتی , غرفه مازراتی درژنو2015 ,
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393
بازدید : 628
نویسنده : بنیامین سلمانی
 ازاین به بعد می‌توانید موبایل خود را با تبدیل به راکت، جلوی تلویزیون گرفته و تنیس بازی کنید.
 
کمپانی Rolocule نسخه اندرویدی برنامه ورزشی «موشن تنیس کست» را به صورت رایگان عرضه کرده تا کاربرانی که از ابزارهای دیجیتال مانند کروم کست، میرا کست و یا سامسونگ کست (ابزارهای اتصال به تلویزیون اینترنتی) استفاده می‌کنند، بتوانند روی صفحه تلویزیون خود بازی تنیس را اجرا کرده و موبایلشان مانند راکت تنیس عمل کند.

درواقع موبایل کاربر شبیه کنترلر شده و تلویزیون متصل به اینترنت دوستان شما را در نقش بازیکن طرف مقابل تعریف می‌کند. دوستان فیس‌بوکی و یا گوگل‌پلاسی شما می‌توانند روبروی شما قرارگرفته و شما با آن‌ها تنیس بازی کنید.

خبر خوش‌تر اینکه به زودی قادر خواهید بود موبایل را با ساعت هوشمند خود تنظیم کرده و به جای موبایل، ساعت خود را به عنوان کنترلر استفاده کرده و ساعت هوشمند نقش راکت را بازی کند.



:: برچسب‌ها: راکت تنیس , موبایل , اندروید , تازه های تکنولوژی , اخبار فناوری , تازه های فناوری , اخبار تکنولوژی ,
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393
بازدید : 599
نویسنده : بنیامین سلمانی

بنا به اخبار رسیده ، کمپانی اچ تی سی مدیر عامل خود را کنار گذاشته است. با اینکه با ورود اسمارت فون های سری وان اچ تی سی ( HTC One M7 و HTC One M8 ) به بازار روند نزولی درآمد های HTC کمی رو به بهبودی می رفت اما این شرکت در سال های گذشته تحت مدیریت پیتر چو ( P.Chou ) با مشکلات بزرگ مالی و مدیریتی دست به گریبان بوده است.چندین مدیر ارشد این شرکت استعفا دادند و گزارشات مالی هم ضررهای پشت سر هم و بزرگ این شرکت را اعلام میکردند.

Peter Chou Cher Wang htc



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , مدیرعامل اچ تی سی , مدیرعاملhtc ,
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393
بازدید : 2413
نویسنده : بنیامین سلمانی

بروزرسانی جدید اندروید 5.1 به تازگی برای برخی دستگاه‌های خانواده نکسوس گوگل منتشر شده است و در آینده‌ای نزدیک برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ساخت دیگر شرکت‌ها نیز ارائه می‌شود.

اندروید 5.1


:: برچسب‌ها: اندروید5 , اندروید5 , 1 , ویژگیهای اندروید5 , 1 , ویژگی اندروید5 , 1 , ویژگیهای اندروید5 ,
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 644
نویسنده : بنیامین سلمانی

اخیراشایعات مختلفی مبنی بر احتمال معرفی رسمی گوشی‌هوشمند P8 هوآوی در روز ۲۶ فروردین ماه به گوش می‌رسد. این کمپانی چینی امروز رسما اعلام کرد که در روز ۲۶ فروردیم ماه در لندن میزبان مراسمی خواهد بود که احتمالا اختصاص به معرفی P8 خواهد داشت.

لینک های مرتبط

اپل کلاب(باشگاه اپل)

تک بروز_تازه های تکنولوژی



:: برچسب‌ها: هواوی , هواویP8 , زمان عرضه هواویP8 ,
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 628
نویسنده : بنیامین سلمانی

این طور که پیداست غول نرم افزاری دنیا  ، مایکروسافت بسیار از پیشرفت و نفوذ اندروید در میان کاربران ناراحت شده و برای کنار زدن این این سیستم عامل و اعمال نفوذ خود در دنیای موبایل از هیچ حربه ای فروگذار نیست.این شرکت در جدید ترین اقدام خود ، اتحادی با شرکت چینی شیائومی تشکیل داده و می خواهد با عرضه‌ی یک رام ویژه از ویندوز۱۰، گوشی‌های اندرویدی شیائومی را ویندوزفونی کند !

 microsoft-xiaomi

مایکروسافت اعلام کرده که گروهی از کاربران گوشی‌های Mi4 شیائومی می‌توانند طی چندماه آینده ویندوز ۱۰ را به شکل رایگان بر روی گوشی‌های خود دانلود کنند.

در اطلاعیه مایکروسافت آمده است:

“مایکروسافت در شراکتی با شیائومی و به عنوان بخشی از برنامه «ویندوز اینسایدر»، ویندوز ۱۰ را به شکل رایگان برای گروهی از کاربران Mi4 ارائه خواهد کرد. کاربران Mi4 می‌توانند گوشی‌های خود را با ویندوز ۱۰ فلش کنند و نظراتشان را به شیائومی و مایکروسافت ارسال کنند.”

ارائه این رام از سوی مایکروسافت به معنای وجود بوت دوگانه (ویندوز/اندروید) نخواهد بود. ویندوز ۱۰ برای گوشی Mi4 یک رام ویژه بر پایه ویندوز است که عملکردی مشابه با دیگر رام‌ها مانند سیانوژن دارد.

ارائه چنین رامی از سوی مایکروسافت در چین با توجه به محبوبیت نصب رام در این کشور بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند باعث افزایش دامنه‌ی کاربران ویندوز در چین باشد. مایکروسافت به پایگاه The Next Web گفته که شیائومی قدم اول است و ویندوز ۱۰ در آینده برای گوشی‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد !

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: مایکروسافت , اندروید , توطئه , ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 123287
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com