عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 719
نویسنده : بنیامین سلمانی

کریس کاپوسلا (C. Caposella)، مدیر بازاریابی مایکروسافت در مراسم Convergence این شرکت گفته کهمایکروسافت در حال حاضر بر روی نام و برند جدیدی کار می‌کند. وی افزوده که اگرچه مایکروسافت به استفاده از اینترنت اکسپلورر در ویندوز بعدی ادامه می‌دهد، اما باید برای پروژه اسپارتان نیز نامی انتخاب کند.انتشار این گفته‌ها سبب سر و صداهای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شده و بسیاری آن را نشانه ای از کنار رفتن اینترنت اکسپلورر می‌دانند. اگرچه سخنان کاپوسلا حکایت از کنار رفتن برند اینترنت اکسپلورر در آینده‌ای نه چندان دور دارد، ولی مایکروسافت بعد از مراسم اعلام کرده که مرورگر قدیمی خود را در برخی از ورژن های ویندوز ۱۰ نگه خواهد داشت.

Internet-Explorer

مایکروسافت درادامه می‌گوید :

پروژه اسپارتان مرورگر اختصاصی ویندوز ۱۰ خواهد بود، ولی ما همچنان به حضور اینترنت اکسپلورر در این ویندوز برای مشتری‌های سازمانی و شرکتی و همچنین کاربرانی که با آن نیاز داشته باشند، ادامه خواهیم داد.

علیرغم دیدگاه منفی که نسبت به حذف اینترنت اکسپلورر وجود دارد، این مرورگر کارایی چندانی در دنیای مرورگرهای امروزی ندارد و داشتن بالاترین سهم در میان مرورگرها نیز به واسطه حضور پیشفرض آن در ویندوز است.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: اینترنت اکسپلورر , مایکروسافت , مرورگر اینترنت اکسپلورر , مرورگرIE , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 664
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ سری A را به تبلت های خود آورده است. در حقیقت این بار بدنه تمام فلزی است که به تبلت های جدید سامسونگ راه پیدا کرده است. این دو تبلت در سایز های ۸ و ۹.۷ اینچی و با مشخصات سخت افزاری میان رده عرضه شده اند. رزولوشن صفحه نمایش هردوی آنها ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل است که تراکم پیکسلی بسیار کم ۱۶۰ پیکسل در هر اینچ برای نسخه ۸ اینچی و ۱۳۲ پیکسل در هر اینچ برای نسخه ۹.۷ اینچی به ارمغان می آورد.

 

 

 

صفحه نمایش این تبلت ها نسبت تصویر ۴:۳ دارند. پیش تر در خبر ها شنیده بودیم که ممکن نسل جدید گلکسی تب اس ها نیز نسبت تصویر ۴:۳ داشته باشند. این تبلت ها از یک پردازنده ۴ هسته ای با کلاک پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز استفاده می کنند. احتمالا چیپست استفاده شده نیز Snapdragon 410 خواهد بود. خبری از حافظ رم این تبلت ها در دسترس نیست. گلکسی تب ای ها همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو دارند. باتری استفاده شده در آن ها نیز ۴۲۰۰ میلی آمپری است. تبلت ۸ اینچی با این باتری می تواند تا ۱۰ ساعت استفاده به کاربر دهد. علاوه بر اینها هردوی تبلت ها از شبکه مخابراتی 4G نیز پشتیبانی می کنند. 

 

 

نسخه ۸ اینچی تنها یک اسپیکر دارد اما نسخه ۹.۷ اینچی دو اسپیکر با حجم صدای بالا دارد. اما تکنولوژی استریو در این اسپیکر ها وجود ندارد و آنها Mono هستند. این مشخصات سخت افزاری نیز در ضخامت ۷.۵ میلی متری این تبلت جای گرفته اند. از سخت افزار که بگذریم به نرم افزار و رابط کاربری این تبلت می رسیم. همانطوری که در عکس ها مشاهده می کنید، این تبلت از جدیدترین نسخه تاچ ویز استفاده می کند. اندروید دستگاه نیز احتمالا نسخه ۵ خواهد بود. نسخه جدید تاچ ویز که به گفته سامسونگ سبک تر و روان تر خواهد بود، تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

 

قیمت این تبلت ها نیز احتمالا بین ۲۷۵ تا ۳۱۰ دلار برای نسخه WiFi و بین ۳۴۰ تا ۳۷۵ دلار برای نسخه LTE خواهد بود. شما درباره تبلت های میان رده جدید سامسونگ چه فکر می کنید؟

 

 

 منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: تبلت جدید سامسونگ ,
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 678
نویسنده : بنیامین سلمانی

سونی اندروید آپدیت به ۵ لالی پاپ را برای پرچم دارن خود یعنی دو اسمارت فون اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت ارائه کرد.سونی بروزرسانی این دو گوشی به اندروید ۵ را ابتدا از کشور های شمال اروپا آغاز نموده است.

xperia-z3-android-5

سونی قرار است ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده این حوزه را گسترش داده و تقریبا در تمامی کشورهای دنیا این آپدیت را در دسترس قرار دهد. استفاده از تم Material Design و Wallpaperهای جدید در کنار تغییر لاک‌اسکرین و نوتیفیکیشن ها برخی موارد تغییر یافته در نسخه پنجم اندروید در گوشی‌های سری Z سونی به حساب می‌آید.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: سونی , آپدیت اندروید5 , اندروید5 , اکسپریا زد , اکسپریا زد کامپکت ,
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 682
نویسنده : بنیامین سلمانی

Nokia-N1100-concept_9

چند روز پیش بود که اطلاعاتی از یک گوشی نوکیا به بیرون درز کرد که قرار است بعد پایان ممنوعیت این شرکت برای تولید گوشی که پس از واگذاری امتیاز آن با مایکروسافت اعمال گردید ، تولید شود.اما چیزی که در اطلاعات منتشر شده از این تلفن هوشمند بسیار جالب به نظر می رسید نام آن بود که Nokia 1100 قرار داده شده بود.بله ظاهرا نوکیا قصد دارد تا گوشی نوستالژیک و دوست داشتنی نوکیا ۱۱۰۰ را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه کند.

Nokia-N1100-concept_10

گفته میشد این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۵ لالی‌پاپ و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای از نوع مدیاتک بهره می‌برد. این خبر به‌تنهایی کافی بود تا طرفداران نوکیا را به‌وجد بیاورد. اما این خبر سریعا از طرف مدیران نوکیا تکذیب شد؛ چون به ‌دلیل قرادادی که میان نوکیا و مایکروسافت منعقد شده، نوکیا به‌تنهایی مجاز به تولید گوشی تا سال ۲۰۱۶ نخواهد بود.

Nokia-N1100-concept_5

با این حال به‌تازگی یک طراح جوان به نام جرماین اسمیت که خود از طرفداران نوکیا است، طرح مفهومی جالبی از نوکیا ۱۱۰۰ اندرویدی طراحی کرده. طرح مفهومی به‌نمایش درآمده گوشی اندرویدی، به طرح‌های قدیمی نوکیا پایبند بوده و در طراحی بدنه ‌تلفیقی از فلز و پلاستیک با رنگ‌های تیره به‌همراه روشن استفاده شده است.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: نوکیا1100 , گوشی جدید نوکیا1100اندرویدی , عکس گوشی نوکیا , موبایل نوکیا , نوکیا اندرویدی , اسمارت فون نوکیا , اسمارت فون جدید نوکیا , عکس نوکیا اندرویدی ,
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 661
نویسنده : بنیامین سلمانی

تری مایرسون ، مدیر بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت تاریخ عرضه رسمی ویندوز ۱۰ را اعلام کرد.نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت یا همان ویندوز ۱۰ از تابستان سال آینده و در ۱۹۰ کشور دنیا و به ۱۱۱ زبان مختلف عرضه خواهد شد.
Windows-10

کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ می‌توانند به مدت یک سال رایگان از این سیستم عامل استفاده کنند و شروع آن از تابستان می‌باشد. به عنوان بخشی از برنامه‌های ارتقا مایکروسافت، این شرکت آخرین نسخه سیستم عامل خود را با همکاری لنوو و Tencent در چین عرضه می‌کند.براساس این طرح، لنوو سرویس های آپگرید ویندوز را در ۲۵۰۰ مرکز خدمات دهی و همچنین برخی از خرده فروشی های چین عرضه خواهد کرد و در کنار آن تلفن های هوشمند جدیدی را بر پایه ویندوز ۱۰ خواهد ساخت که احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۵ میلادی توسط اپراتور چاینا موبایل عرضه می شوند.

کمپانی Tencent نیز در نظر دارد که آپگرید یاد شده را به همراه مجموعه ای از اپلیکیشن های محبوب نظیر QQ در اختیار کاربران قرار دهد.

Windows 10 1

Windows 10 1

هر دو شرکت در راستای در دسترس قرار گرفتن ویندوز در چین و مقابله با مشکلات سرقت نرم‌افزاری در منطقه تلاش می‌کنند. مایکروسافت ویندوز۱۰ را به مشتریانی که نسخه غیر واقعی ویندوز را دارند نیز پیشنهاد می‌دهد. این کار در مقایسه با تلاش پیشین مایکروسافت در جهت مبارزه با دزدی نرم‌افزار تغییر بزرگی است.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: زمان انتشار ویندوز10 , ویندوز 10 , مایکروسافت , ویندوز10مایکروسافت ,
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 693
نویسنده : بنیامین سلمانی

مشکل گرم شدن بدنه در برخی از گوشی‌هایی که از پردازندهSnapdragon 810 استفاده می‌کنند وجود دارد. یک وب سایت آلمانی با تستی که روی گوشی M9 اچ تی سی انجام داده است نتایجی جالب را منتشر کرده است.

گرم شدن بیش از حد این گوشی در تست بنچ مارکGFXBench نمایان شده است. گرمای بدنه HTC M9 در هنگام تست به حدود 55 درجه سانتی‌گراد رسیده است. این سایت تستی مشابه روی دیگر گوشی‌های پرچم دار از برندهای مختلف انجام داده است و نتیجه این مقایسه نشان می‌دهد گرمای بدنه M9 از تمامی این گوشی‌ها بیشتر است. گرمای این گوشی در هنگام اجرای بازی به حدود 42.5 درجه سانتی‌گراد می‌رسد که باز هم بالاست.

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , htc one m9 ,
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 693
نویسنده : بنیامین سلمانی

ایسوس: اپل واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری مناسب افراد دیوانه‌ای است که پول زیادی دارند.

اعلام قیمت اپل‌واچ در روزهای اخیر جنجال بسیاری را در دنیای فناوری به پا کرده است، بطوریکه علاوه بر کارشناسان و رسانه‌ها، کمپانی‌ها نیز در این مورد اظهار نظر می‌کنند.

اپل در مراسمی که شب دوشنبه برگزار کرد، اطلاعات تکمیلی مربوط به ساعت‌هوشمند خود را منتشر کرد. یکی از جالب‌ترین نکات در جریان کنفرانس اپل، قیمت نسخه‌ی طلایی آیفون بود که از ۱۰٫۰۰۰ آغاز شده و گران‌ترین نمونه‌ی آن نیز قیمتی ۱۷٫۰۰۰ دلاری دارد. مطمئنا خریداران ساعت‌هوشمند اپل برای خرید این محصول باید دلایل بسیار جالب توجهی داشته باشند، چراکه با این مبلغ می‌توان شماری از بهترین برندهای دست‌ساز سوئیسی را در اختیار گرفت. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که خریداران اپل‌واچ طلایی افرادی هستند که همچون جانی آیو با بنتلی به سر کار می‌روند، اگرنه این ساعت‌هوشمند ورای این موضوع که آیا برای خرید ارزش دارد یا خیر، بسیار گران قیمت است.

AsusApple

کمپانی تایوانی ایسوس نیز پس از اعلام قیمت این ساعت‌هوشمند، به صف افراد و کمپانی‌های پیوسته که اپل‌واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری را به باد انتقاد گرفته است. این کمپانی تصویری را منتشر کرده که بیشتر شبیه به فلوچارت‌های ترسیم شده برای حل مسائل در حوزه‌ی برنامه‌نوسی است.

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: ایسوس , اپل , اپل واچ ,
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 626
نویسنده : بنیامین سلمانی

مایکروسافت در راستای سیاست ارائه‌ی یک محصول با ظاهر و کارکرد مشابه در پلتفرم‌های مختلف، آفیس 2016 را توسعه می‌دهد. تصویر منتسب به محیط کاربری آفیس 2016 نشان از این دارد که این مجموعه‌ی نرم‌افزاری از قالب‌های گرافیکی رنگی بهره خواهد برد.

تصویر آفیس 2016 با تم‌های رنگی فاش شد

تصویر جدید فاش شده از محیط کاربری آفیس 2016 نشان از این دارد که این مجموعه‌ی نرم‌افزاری همچون آفیس برای مک، اندروید و iOS از وجود قالب‌های گرافیکی رنگی بهره می‌برد. همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، این نسخه از آفیس شبیه به نسخه‌ای از آفیس برای ویندوز 10 است که مایکروسافت در جریان مراسم ویندوز 10 معرفی کرد. آفیس 2016 از نظر بهینه‌سازی برای کار با صفحات نمایش لمسی و ظاهر رنگی شبیه به نسخه‌ی معرفی شده به‌همراه ویندوز 10 است.

براساس اطلاعات ارائه شده آفیس 2016 یک بروزرسانی عمده در مقایسه با نسخه‌ی کنونی نبوده و مایکروسافت به انجام بهبود‌های جزئی و اضافه شدن شماری از قابلیت‌ها بسنده کرده است. البته هنوز خیلی زود است که بخواهیم در باره‌ی قابلیت‌های آفیس جدید اظهار نظر قطعی کنیم.با این حال انتظار می‌رود این نسخه در پایان سال جاری میلادی منتشر شود. یکی از قابلیت‌های اضافه شده به آفیس ۲۰۱۶ امکان اضافه کردن تصاویر با تنظیمات صحیح به داخل سند Word است که نیازی به کلیک‌های اضافی را برطرف می‌کند.

زمان انتشار آن هم درپایان سال میلادی بهمراه برنامه های آفیس است.

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: مایکرسافت , آفیس2016 , نسخه جدید آفیس , office2016 ,
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 693
نویسنده : بنیامین سلمانی

هوآوی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل از ساعت‌هوشمند خود رونمایی کرد. این کمپانی چینی، هواوی واچ را در سه نسخه‌ی طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه‌‌ی بازار خواهد کرد.

قیمت هوآوی واچ در آلمان 349 یورو است

هر یک از این نسخه‌ها بند‌های متفاوتی را نیز به‌همراه خواهند داشت. ضمنا کاربران قادر خواهند بود از میان ۴۰ ظاهر گرافیکی ساعت، گزینه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. قطر صفحه‌ی نمایش این ساعت‌هوشمند ۴۲ میلی‌متر است و رزولوشن آن نیز ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است، از این‌رو تراکم پیکسلی این ساعت‌هوشمند ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ است.

هوآوی ساعت‌هوشمند خود را با استفاده از استیل ضد زنگ تولید کرده و کلید فیزیکی آن نیز در موقعیت ساعت ۲ قرار دارد. با استفاده از شارژ القایی می‌توان هوآوی واچ را شارژ کرد. در این ساعت‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 400، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایت و سیستم عامل اندروید ور در کنار بلوتوث ۴.۱ استفاده می‌کند. از جمله‌ی سنسورهای تعبیه شده در این ساعت‌‌هوشمند می‌توان به سنسور ضربان‌سنج، سنسور شش بعدی و شمار دیگری از سنسورها اشاره کرد. کاربران قادرند از طریق این سنسور‌ها مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و تعداد قدم‌ها را نیز به‌همراه اطلاعات دیگر داشته باشند.

HuweiWatchInt

قیمت این ساعت‌هوشمند در کشور آلمان برای نسخه‌ی طلایی ۳۹۹ دلار و برای نسخه‌های دیگر ۳۴۹ دلاراست.

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: ساعت , هواوی , اسمات واچ هواوی , ساعت هواوی , قیمت , قیمت ساعت هواوی , ,
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
بازدید : 569
نویسنده : بنیامین سلمانی

این تبلت که از آن باعنوان SecuTABLET یاد می‌شود تنها برای کاربری‌های حساس Enterprise استفاده می‌شود و نمی‌توان انتظار حضور گسترده آن را در بازار داشت.

SecuTABLET

سهم هریک از این سه برند در ساخت SecuTABLET کاملا مشخص شده است. این تبلت در حقیقت یک تبلت معمولی Galaxy Tab S 10.5 از شرکت سامسونگ است که گزینه‌های ارتباطی فوق امن آن توسط شرکت SecuSMART که سال گذشته توسط بلک‌بری خریداری شد تامین می‌شود و کاربران می‌توانند علاوه بر ارتباطات عادی توسط اپلیکیشن‌های نصب شده به شبکه‌های اجتماعی نیز دسترسی داشته باشند. در این حالت تامین امنیت اتصال کاربران به شبکه‌های اجتماعی توسط شرکت IBM تضمین می‌شود. راه‌حل IBM‌ در این زمینه به اندازه‌ای امن است که حتی در صورت نصب بد افزار (malware) روی سیستم نیز مشکلی برای اطلاعات کاربران ایجاد نمی‌شود.

کمپانی بلک بری هم که سال ها است در تولید گوشی های ایمن سابقه دارد ، از دانش خود در ایمن سازی این تبلت استفاده خواهد کرد.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: سامسونگ , بلک بری , آی بی ام , IBM ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 745
بازدید کل : 123290
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com