عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
بازدید : 696
نویسنده : بنیامین سلمانی

شبکه تلفن همراه داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، گروه تروریستی منفور و جنایتکار داعش ، در حال بررسی طرح راه اندازی یک شبکه مخابراتی تلفن همراه در مناطق تحت تصرف خود با نام داعش تل است.

daesh

یک سایت خبری سوریه ای در خبری نوشت که گروه داعش اکنون درحال بررسی طرحی است تا با بهره برداری از برج ها و زیرساخت هایی که در مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه به آن دست یافته است، یک شبکه تلفن همراه مستقل و متعلق به خود به نام ” داعش تل ” ایجاد کند تا عناصر این گروه و اهالی مناطق تحت اشغال خود در سوریه و عراق از این شبکه تلفن همراه استفاده کنند.

درگزارش پایگاه ” کلنا شرکاء” آمده است که گروه داعش درعراق از شرکت korek-asiacell -zain و در سوریه از شرکت syria tel-MTN برای ایجاد شبکه تلفن همراه وابسته به خود استفاده خواهد کرد.براساس این گزارش ، داعش در صورت موفقیت در ایجاد شبکه همراه مستقل ، به منبع مالی مهمی از طریق درآمدهای حاصل ازقبض های تلفن های همراه دست خواهد یافت.براساس اطلاعات واصله ، ناظر این طرح، فردی با تابعیت انگلیسی است.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: داعش , اپراتور تلفن همراه ,
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
بازدید : 618
نویسنده : بنیامین سلمانی

پیش فروش پرچم داران ۲۰۱۵ سامسونگ ، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در کشور سوئیس آغاز شده و استقبال بی سابقه از این محصول مدیران سوئیسی سامسونگ را شگفت زده کرده است.فروش کلکسی اس ۶ در کشور سوئیس حدود ۴ برابر بیشتر از مدل قبلی خود در سال گذشته یعنی گلکسی‌اس‌ ۵ بوده است.

galaxy-s6-galaxy-s6-edge

دو گوشی هوشمند گلکسی‌اس‌۶ و گلکسی‌اس‌۶ اج در ماه آینده و در تاریخ بیست و یکم فروردین ماه ۹۴ (۱۰ آوریل ۲۰۱۵) در کشور سوئیس عرضه خواهد شد. از ۱ مارس تا به امروز، گلکسی‌اس‌۶ توجه بسیاری از کاربران و اپراتورهای وایرلس را به خود جلب کرده است. به طوری که حدود ۲۰ میلیون سفارش از این محصول توسط اپراتور های وایرلس به ثبت رسیده‌ است. به گفتهتحلیل گران Citibank، تا آخر سال جاری، فروش گلکسی‌اس‌۶ به ۴۶ میلیون عدد خواهد رسید.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی اس6 , گلکسیs6 ,
تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 713
نویسنده : بنیامین سلمانی
پرچم دار جدید این شرکت یا همان HTC One M9 از تاریخ ۱۶ مارس ( ۲۵ اسفند ۹۳ ) در دو نسخه ۳۲ و  ۶۴ گیگاباتی در تایوان عرضه خواهد شد.

بنا به اخبار رسیده ، نسخه ۳۲ گیگابایتی اسمارت فون اچ تی سی وان ام ۹ در کشور تایوان با قیمتی حدود ۶۹۳ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن هم با قیمت ۷۵۶ دلار در این کشور به فروش خواهد رسید.متاسفانه مشخص نشده که آیا هر دو نسخه عرضه جهانی خواهند داشت یا نه، با این وجود و با پشتیبانی از microSD در هر دو ظرفیت، دغدغه ای برای کاربران از بابت کمبود فضا نخواهد بود.

پیش از این هم نسخه ۲ گیگابایتی این محصول در کشور آلمان با قیمتی ۷۴۹ یورویی پیش فروش گردید.فروشگاه Best Buy هم وان ام ۹ را با قیمت ۶۴۹ دلار برای فروش عرضه کرده است.

htc-one-m9-product-9_002

 اچ تی سی وان ام۹  اندروید ۵.۰ را همراه با رابط Sense 7 اجرا می کند، از چیپ ست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی Snapdragon 810 نیرو می گیرد و به صفحه نمایش ۵ اینچ با وضوح ۱۰۸۰p، سه گیگابایت RAM، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است.

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 789
نویسنده : بنیامین سلمانی
سامسونگ پیش از این ادعا کرده بود که با اینکه گلسی اس ۶ از قدرت پردازشی و رزولوشن تصویر بالاتری نسبت به گلکسی اس ۵ برخوردار بوده و در عین حال ظرفیت باتری آن هم کمتر از پرچم دار قبلی این شرکت می باشد ، اما این موارد هیچ مشکلی در طول عمر باتری Galaxy S6 ایجاد نکرده و جای نگرانی نیست.اما بررسی تخصصی GSMarena بر روی این گوشی داستان دیگری را روایت می کند !

galaxy-s6-back

 

در بررس3gی‌های انجام شده، اینطور بنظر میرسد که باتری پرچمدار جدید سامسونگ، تنها حدود ۱۷ ساعت و ۲۹ دقیقه میتواند برای مکالمه مداوم در شبکه ۳G دوام بیاورد. این در حالی است که گلکسی اس۵ در این تست تقریبا ۱۰ ساعت بیشتر دوام آورده بود!

wifiوبگردی با اینترنت WiFi دومین تست انجام شده روی این تلفن هوشمند است که رکورد نچندان جالب ۸ ساعت و ۴۴ دقیقه، نشان از عملکرد ضعیف سامسونگ دارد، چرا که در گلکسی اس۵ این مقدار نیز حدود یک ساعت بیشتر بود.

videoاما اگر بخواهیم با گلکسی اس۶ بصورت مداوم ویدئو ببینیم، باتری این دستگاه برای مدت ۱۰ ساعت و ۲۴ دقیقه شما را یاری خواهد کرد. حال اگر این رکورد هم با گلکسی اس۵ مقایسه شود، دوباره شاهد افت ۱ ساعته‌ی عمر باتری گلکسی اس۶ هستیم.

webدر نهایت، وقتی شما هر روز یک ساعت وبگردی داشته باشید، یک ساعت ویدئو تماشا کنید و یک ساعت هم به مکالمه تلفنی با گلکسی اس۶ بپردازید، این گوشی شما را برای مدت ۶۴ ساعت یا همان ۲ روز و نیم همراهی خواهد کرد. چیزی که شاید بتوان گفت برای سامسونگ شرم آور است!

galaxy-s6-battery-life

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 702
نویسنده : بنیامین سلمانی
هرچه به زمان رونمایی از پرچم دار جدید ال جی یا LG G4 نزدیک میشویم ، اخبار ، اطلاعات و شایعت بیشتری پیرامون این محصول جدید ال جی منتشر می گردد.

lg-g4-1

در روز های گذشته رندر های تبلیغاتی ال جی جی ۴ منتشر گردید و اکنون هم تصویر رندر شده دیگری از این گوشیبر روی فضای مجازی قرار گرفته است.چیزی که در تمام این تصاویر مشترک به نظر می رسد ، نمایشگر منحنی شکل یا خمیده آن است،چیزی شبیه به LG G Flex اما با انحنای کمتر.

حتی قاب‌هایی که عکس‌های آنها منتشر گشته است، در وبسایت‌های خرده‌فروشی‌ چینی، برای فروش قرار گرفته‌اند! ابعاد ال‌جی جی‌۴ بطور رسمی تایید نمی‌گردد اما طبق اخبار منتشره، ابعادی برابر ۱۴۸.۹ × ۷۶.۵ × ۹.۹ میلی‌متر خواهد داشت.

مشخصات فنی این گوشی هنوز بطور دقیق مشخص نشده است، اما طبق گفته‌ها و خبرها، ال‌جی جی۴، به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و روی کلید پاور گوشی، مجهز خواهد بود. وجود قلمی همانند آنچه که در گوشی‌های سری نوت سامسونگ وجود دارند، می‌تواند باعث شگفتی و تحیر طرفداران کمپانی ال‌جی شود.

صفحه نمایش این گوشی نیز به احتمال زیاد اندازه‌ای بین ۵.۳ تا ۵.۷ اینچ خواهد داشت (جی۳ و جی‌فلکس۲ ال‌جی، هردو دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی هستند). همچنین احتمال استفاده از رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل یا ۱۶۲۰ × ۲۸۸۰ پیکسل نیز در این صفحه نمایش، زیاد است. دوربین این گوشی نیز مطمئنا به سنسور ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت و تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ کوآلکام نیز وظیفه پردازش اطلاعات آن را بر عهده خواهد داشت.

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 697
نویسنده : بنیامین سلمانی
سامسونگ را می توان به عنوان اولین شرکت دنیا در تولید گجتی با صفحه نمایش خمیده معرفی کرد.ولین محصول ساسمونگ با این ویژگی ، گلکسی نوت ۴ اج بود که در یک طرف صفحه نمایش خود دارای انحنا بود و به دنبال آن گلکسی اس ۶ اج که در هر دوطرف صفحه نمایش خود انحنا داشته و یکی از نوآورانه ترین گوشی های مرفی شده جهان است.حالا ظاهرا سامسونگ پا را فراتر گذاشته و اختراعی را ثبت کرده که نشان میدهد اسن شرکت به دنبال تولید یک گوشی کاملا منعطف منعطف است.

flexible-phone

داشتن یک تلفن هوشمند انعطاف پذیر می‌تواند آرزوی هر کسی باشد. اما برای برآورده شدن این آرزو سخت افزار‌ مورد استفاده نیز علاوه بر فریم گوشی باید این قابلیت را داشته باشند.در آخرین پتنت ( اختراع ) ثبت شده توسطسامسونگ ، گجت الکترونیکی ( ظاهرا یک اسمارت فون ) را مشاهده می کنیم که اجزای آن قابلیت انعطاف پذیری دارند.

flexible-samsung-patent

بر طبق این پتنت، سامسونگ ممکن است دست به ساخت یک فریم از جنس‌های صمغ مصنوعی، فلز، شیشه و شیشه‌ی فشرده شده توسط پلاستیک  (GFRP) و فیبر کربن فشرده شده‌ی پلیمر  (CFRP) بزند.  گوشی مورد نظر بعد از خم شدن باید قابلیت برگشت به حالت اولیه و صاف را داشته باشد!

سامسونگ این حق انحصاری را در اواخر سال ۲۰۱۴ در آمریکا ثبت کرده. البته توجه داشته باشید که این فقط یک پتنت می‌باشد و باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای این پتنت دارد. بعید به نظر می‌رسد که فعلا سامسونگ یکگوشی کاملا انعطاف پذیر را معرفی کند.

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 637
نویسنده : بنیامین سلمانی
یکی از انتقاداتی که به مک بوک معرفی شده توسط اپل در کنفرانس 18 اسفند وارد شده، استفاده از یک پورت آن هم پورت نه چندان رایج USB Type-C است. اما با گذشت زمان متوجه شدیم اپل کار درستی، حداقل در زمینه استفاده از این مدل پورت انجام داده است.
 
هفته گذشته نیز کروم بوک پیکسل های جدید گوگل معرفی شد که این دستگاه نیز دو پورت USB-C در اطراف خود دارد. همچنین گوگل یک ویدیو درباره فواید این پورت نیز منتشر کرده است و به احتمال زیاد تلفن های اندرویدی در آینده از این استاندارد استفاده خواهند کرد. پیش تر هم تبلت Nokia N1 از این پورت دو طرفه استفاده کرده است.
 
 
این استاندارد USB می تواند تا 100 وات برق را منتقل کند که رقم فوق العاده ای است. همچنین توانایی انتقال اطلاعات تا سرعت 10 گیگابیت در ثانیه نیز از نکات برجسته دیگر USB-C است. علاوه براینها توانایی انتقال ویدیو نیز از دیگر مزایای این استاندارد است. 
 
با توجه به مزایی که این استاندارد دارد، به زودی شاهد حضور آن در لپ تاپ ها و گوشی های بسیاری خواهیم بود. احتمال دارد حتی گوشی نکسوس بعدی نیز مجهز به این پورت باشد.
 
منبع:GSM.IR

تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 827
نویسنده : بنیامین سلمانی
امروزه کمتر کسی در جهان از کلاغ به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کند؛ چه برسد به اینکه این کلاغ عضوی از خانواده به حساب بیاید و حتی عضو شبکه‌های اجتماعی هم باشد! کلاغی به نام «پنگوئن» اکنون به یک عضو ثابت خانواده «بلوم» استرالیایی تبدیل شده است.

1616820

نام عجیب و غریب این پرنده به دلیل شباهتش به این حیوان انتخاب شده است. پنگوئن در کنار سه پسربچه این خانواده غذا می‌خورد، می‌خوابد و حتی به آن‌ها در آماده‌شدن برای رفتن به مدرسه کمک می‌کند.

1616834

جالب اینجاست که این کلاغ در اینستاگرام صفحه شخصی و بیش از سه‌هزار فالوئر دارد! این کلاغ که از سال ۲۰۱۳ میلادی وارد این خانه شده، توسط «نوح» پسر بزرگ خانواده پیدا شده است.

Untitled-1

این پرنده که آن زمان چند هفته بیشتر سن نداشته، زخمی روی زمین رها شده بود. آقای بلوم پدر این خانواده درباره این ماجرا می‌گوید: «من این حیوان را نگه داشتم؛ چون مطمئن بودم توانایی برگرداندن او را به زندگی دارم و از آنجایی‌که بهترین دوستم دامپزشک است، خیلی زود توانستیم «پنگوئن» را به زندگی عادی برگردانیم.» آقای بلوم می‌گوید که این کلاغ نه به عنوان یک حیوان خانگی که به یکی از اعضای این خانواده تبدیل شده است و بچه‌ها به شدت به او عادت کرده‌اند: «پنگوئن دوست دارد برای ما آواز بخواند.

197984

او همچنین علاقه دارد که اطراف ما پرواز کند و روی سر ما بنشیند. او حتی ترجیح می‌دهد شب‌ها در تخت و کنار بچه‌ها بخوابد. پنگوئن صبح‌ها بچه‌ها را برای رفتن به مدرسه بیدار می‌کند. در مسواک زدن کمکشان می‌کند و عصرها موقع بازگشت به استقبالشان می‌رود.» آقای بلوم آنقدر از لحظات زندگی شیرینشان با این حیوان عکسبرداری کرده که الان به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شده است. او درباره این عضو کوچک خانواده می‌گوید: «شادی و هیجانی که پنگوئن به خانواده ما آورده، بی‌اندازه است!»

 
Penguin-17-L
 
 
7286978
 
 
 
 
منبع:گجت نیوز
 
 
 
 

تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 678
نویسنده : بنیامین سلمانی
چند ماهی است که شایعاتی از معرفی گوشی ZTE نوبیا Z9 منتشر می گردد.پیش از این تصور می شد که کمپانی چینی ZTE گوشی NUBIA Z9 را در رویداد MWC 2015 معرفی کند.به هر حال اکنون زمان معرفی این اسمارت فون فرا رسیده و ZTE در ۲۶ مارس ۲۰۱۵ ( ۶ فروردین ۱۳۹۴ ) از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

این اطلاعات از پوستر تبلیغاتی جدید ZTE استخراج شده که یک عدد ۹ بزرگ به همراه تاریخ ۲۰۱۵.۳.۲۶ در آن دیده می شود.

ZTE-is-getting-ready-to-announce-the-Nubia-Z9

اما تصاویری که به تازگی از نوبیا Z9 منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی حاشیه‌ی بسیار کمی در نمایشگر خود دارد. اگر این تصاویر صحت داشته باشند حتی می‌توان گفت نوبیا Z9  حاشیه ندارد!

انتظار داریم Z9 دارای یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۸۱۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه یک دوربین سلفی قدرتمند باشد. احتمالا نمایشگر گوشی نیز ۵.۵ اینچی بوده که کیفیت نمایشی برابر با روزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ دارد.

Leaked-images-of-the-bezel

علاوه بر این پیش بینی می‌شود نسخه‌ی مشابه این گوشی هوشمند با عنوان ZTE Nubia Z9 Max  نیز  در مراسم ۲۶ آوریل معرفی شود و عرضه‌ی هر دو نیز  از ماه بعد آغاز گردد.

 

منبع:گجت نیوز


تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 689
نویسنده : بنیامین سلمانی
قیمت اپل واچ را که میدانید ؟! ارزان ترین مدل اپل واچ ۳۴۹ دلار و گرانترین مدل آن ۱۷ هزار دلار قیمت دارد ! بله قیمت بالایی است اما نگران نباشید اپل واچ های چینی بین ۴۵ تا ۸۵ دلار قیمت دارند !

Fake_Chinese_Apple_Watch-5

ظاهرا کمپانی های کپی کار چینی مدت ها است که اپل واچ را کپی کرده و در بازار می فروشند ! فاینانشال تایمز در اینباره نوشته تولید کنندگاه ساعت های جعلی از هیچ چیز ترسی نداشته و حتی لوگوی اپل را نیز بالای ساعت خود استفاده می‌کنند.

 

منبع:گجت نیوز


مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 752
بازدید کل : 123297
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com