عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394
بازدید : 569
نویسنده : بنیامین سلمانی

گلکسی S6، تحسین‌برانگیزترین گوشی‌هوشمند این شرکت تا به اکنون بوده و بخش اعظمی از این موفقیت را مدیون دوربین فوق‌العاده‌‌‌اش می‌باشد. دوربین این گوشی، سریع و قابل اطمینان است و می‌تواند عکس‌های فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورد.

این گوشی بدون شک بهترین دوربین را در میان گوشی‌های اندرویدی دارد. اما در مقابل دوربین استثنایی iPhone 6 Plus، چه حرفی برای گفتن دارد؟

برای فهمیدن این موضوع، وبسایت TheVerge، با گرفتن تصاویری با زوایای مشابه توسط دو گوشی در موقعیت‌های مختلف، به بررسی کیفیات مختلف تصویربرداری دو دوربین، پرداخته است. همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است، گلکسی اس ۶ در کیفیت تصویر و دقت جزئیات بسیار نزدیک به آیفون می‌باشد. اس ۶ تصاویر با رنگ‌های گرم‌تری را به ثبت می‌رساند اما نه به میزان قابل توجه. همچنین دو گوشی تصاویر در محیط‌های کم نور را با کمی تفاوت به ثبت می‌رسانند.

به طور کلی، اس ۶ در مقابل آیفون، جایگاه خود را به خوبی نگه می‌دارد و هیچ شکی در استفاده از آن نخواهد بود. در تصاویر زیر می‌توانید میزان تفاوت‌ها را مشاهده کنید. در هنگام عکاسی، گلکسی اس ۶ در سمت چپ و در سمت راست آن، آیفون قرار گرفته و عکس‌ها به صورت همزمان گرفته شده‌اند.

همچنین تمامی تصاویر با تنظیمات اتوماتیک HDR عکاسی شده و برای استفاده در وبسایت، کراپ و تغییر اندازه داده شده‌اند. شما تصاویر شکار شده توسط کدام دوربین را ترجیح می دهید ؟

عکس های اول مربوط به آیفون ۶ پلاس و عکس های دوم مربوط به گلکسی اس ۶ هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , آیفون 6پلاس ,
تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394
بازدید : 666
نویسنده : بنیامین سلمانی

 درروز 1 آوریل یعنی 12 فروردین، کمپانی تلاشگر کیا که این روزها به‌شدت در تکاپو برای دست‌وپا کردن اصالت و اسم‌ورسم نیکی برای خود است، در غرفه اختصاصی‌اش در نمایشگاه 2015 نیویورک (NYIAS) نسل نو مدل اپتیما را معرفی کرد.

2016 KIA Optima

2016 KIA Optima

 



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: اپتیما , کیا , kia optima ,
تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394
بازدید : 587
نویسنده : بنیامین سلمانی
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، نرخ شماره‌گذاری، نقل‌وانتقال و تعویض پلاک خودروهای با لرزش زیر 50 میلیون تومان به 50 هزار تومان و بالای 50 میلیون تومان به 100 هزار تومان رسیده است.

تعویض پلاک
بر اساس این به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اجازه داده می‌شود، بابت شماره‌گذاری خودروها اعم از نو و کارکرده،  شماره‌گذاری، نقل و انتقال و تعویض پلاک خودروهایی که ارزش آن‌ها به قیمت رسمی یا کارشناسی توسط مراجع ذی‌ربط بیش از 500 میلیون ریال تعیین شده را یک میلیون ریال و کمتر از 500 میلیون ریال را 500 هزار ریال دریافت و به خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

 

منبع:پدال



:: برچسب‌ها: پلاک خودرو ,
تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394
بازدید : 706
نویسنده : بنیامین سلمانی

امروزه بیشترین کاری که با یک گوشی هوشمند انجام می شود مسیریابی از طریق نقشه گوگل می باشد. اما چیزی که مهم می باشد اینترنت در همه جا آنتن نمیدهد برای این راه حل می توانید از نقشه های آفلاین آنها استفاده کنید.

Map-offline

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: گوگل , نقشه گوگل , google map ,
تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394
بازدید : 537
نویسنده : بنیامین سلمانی

وایبر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا است که در ایران نیز به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن در این حوزه به شمار می‌رود. در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن امکانی به آن اضافه شده است که می‌توانید برای گروه‌های خود یک ادمین (مدیر) انتخاب کنید.

Viber Admin Viber Admin


:: برچسب‌ها: وایبر , viber , viber admin ,
تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394
بازدید : 586
نویسنده : بنیامین سلمانی

طی کنفرانس Google I/O 2014، اعلام شده بود که سیستم‌عامل کروم، به لطف ران‌تایم جدید خود (به اختصار ARC) پشتیبانی محدود از اپلیکیشن‌های اندروید را بدست خواهد آورد. از آن زمان تا کنون تعدادی از اپلیکیشن‌های اندروید راه خود را به کروم نیز باز کردند. اما اکنون بر اساس آخرین اقدام گوگل، شاهد شتاب بیشتر این رویکرد خواهیم بود.

ARC Welder 
 


:: برچسب‌ها: کروم , گوگل کروم , اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 13 فروردين 1394
بازدید : 596
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از اینکه واتس اپ نسخه تستی قابلیت تماس صوتی را برای نرم افزار خود ارائه داد امروز به‌طور رسمی این قابلیت صوتی برای همه کاربران فعال شد. این در حالی است که اپلیکیشن هایی چون وایبر مدت‌ها پیش این قابلیت را برای کاربران خود فعال کرده بودند و واتس اپ برای از دست ندادن کاربران خود این قابلیت را برای نرم افزار خود ارائه داده است.

 

برای استفاده از این امکان تنها کافی است نرم افزار خود را به نسخه جدید v2.12.19 که برای اندروید است ارتقا دهید. بعد از نصب برنامه در نوار بالایی گزینه Call نیز مشاهده می‌شود.

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: واتس اپ , تماس صوتی , whats app ,
تاریخ : پنج شنبه 13 فروردين 1394
بازدید : 632
نویسنده : بنیامین سلمانی

باید قبول کنیم که سری گلکسی اس سامسونگ را می توان یکی از موفق ترین سری اسمارت فون های تولید شده در تاریخ دانست که کمپانی کره ای سامسونگ به واسطه محصولات همین سری به یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در جهان تبدیل شد.تا امروز ۶ نسل از این سری تلفن های همراه توسط سامسونگ معرفی شده و کهکشانی های سری S سود کلانی را برای این شرکت کره ای به ارمغان آورده اند.

سامسونگ در تمام این سال ها سعی کرده تا طراحی ای کاملا متفاوت را برای گوشی های گلکسی اس خود ارائه کند تا شاید بتواند در زمینه طراحی رقیبی برای گوشی های ساخت اپل و اج تی سی شود.حالا که به تازگی نسل ششم این سری محصولات معرفی شده است ، شما را به دیدن یک تصویر متحرک از روند تکامل سری Galaxy S سامسونگ دعوت می کنیم.

869713806-original-1490076623

نظر شما در مورد اسمارت فون های سری گلکسی اس سامسونگ چیست ؟

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: گلکسی اس , GALAXY S ,
تاریخ : پنج شنبه 13 فروردين 1394
بازدید : 652
نویسنده : بنیامین سلمانی

دیگر چیزی به ورود پرچم دار ۲۰۱۵ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ به بازار نمانده است.حالا سامسونگ با انتشار یک اینفوگرافیک جالب ، مشخصات فنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۵ را با هم مقایسه کرده تا کسانی که قصد ارتقاء به پرچم دار ۲۰۱۵ این شرکت را دارند ،تفاوت های سخت افزاری آن را با نسل قبلی خود بهتر درک کنند.

 

نظر شما درباره این اینفوگرافیک چیست ؟

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , گلکسی اس5 , سامسونگ ,
تاریخ : پنج شنبه 13 فروردين 1394
بازدید : 1078
نویسنده : بنیامین سلمانی

همانطور که انتظار می رفت ، شیائومی از گوشی ارزان قیمت خود پرده برداشت.این گوشی که Redmi 2A نام دارد ، در ادامه سیاست کمپانی چینی شیائومی برای معرفی محصولات پایین‌رده ارزان قیمت ، معرفی شده است.اسمارت فون Redmi 2A در واقع ارزان ترین گوشی عرضه شده توسط شیائومی است.

xiaomi-Redmi-2A-1

گوشی شیائمی Redmi 2A به یک چیپست ارزان‌قیمت Leadcore مجهز است. این چیسپت دارای یک پردازنده‌ی L1860C چهار هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T628MP2 است.

xiaomi-Redmi-2A-2

 

صفحه نمایش این گوشی ۴.۷ اینچی و با رزولوشن ۷۲۰p است و دارای دوربین‌های عقب و جلوی ۸ و ۲ مگاپیکسلی می‌باشد. باتری این گوشی هم ۲۲۰۰ میلی آمپرساعتی است. ویژگی بسیار خوب Redmi 2A پایین‌رده پشتیبانی از سرویس اینترنت ۴G LTE است که از سال گذشته سرویس‌دهی گسترده‌ی خود را در کشور چین آغاز کرده است.این گوشی با قیمت ۵۵۹ یوان (معادل ۹۶ دلار) به فروش خواهد رسید.

xiaomi-Redmi-2A-2

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: شیائومی , گوشی ارزان , گوشی ارزان شیائومی , ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 4000
بازدید کل : 127296
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com